Nuotr. batafood.com
Kcal – 148
Puikus pagrindas įvairiems užtepams ar padažams gaminti, tiek saldiems, tiek aštriems. Skanu pilti ant salotų, teptis ant trapučių.
Anakardžių „grietinės“ sudėtinės dalys:
1 puodelis anakardžių riešutų
1 v. š. obuolių acto
1/4 a.š. druskos
2/3 puodelio vandens
Pastaba: naudokite tokį patį puodelį tiek riešutams, tiek vandeniui matuoti.
Riešutus užmerkite 6-8 val. Kai išbrinks, jų bus apie pusantro puodelio.
Anakardžių „grietinės“ gaminimo žingsniai:
1. Nuo išmirkusių riešutų nupilkite vandenį, juos suberkite į virtuvinį kombainą.
2. Supilkite actą ir druską.
3. Malkite iki tirštos vientisos masės. Tik tuomet palaipsniui pradėkite piltį vandenį ir toliau malkite. Pastebėsite, kad masė kaskart tampa vis baltesnė.
4. Galiausiai perpilkite masę į atskirą sandarų indą ar stiklainį ir palikite šaldytuve per naktį fermentuotis.
Kitą rytą „grietinė“ jau bus sutirštėjusi ir paruošta valgyti. Patartina suvartoti per savaitę, laikant šaldytuve. Tačiau toks gardumynas ilgai neužsilaiko!
Pabandykite tokius derinius:
-su prieskonių mišiniais (galima įdėti ekologiškų „Arbe“, pvz., Provanso ar daržovių) ar atskirais prieskoniais (šviežiais ar džiovintais): bazilikais, krapais, petražolėm ir t.t.
-prie prieskonių įsimaišyti šiek tiek peruvinės pipirnės (maca) ar kanapių branduolių baltymų miltelių – taip praturtinti naudingomis maistinėmis medžiagoms ir pasigaminti sveiką energijos užtaisą,
– kai užsinorėsite ko nors saldaus, įsiberkite kakavos ar saldžiavaisio pupmedžio miltelių, cinamono ir agavų sirupo; nebijokite dėl acto, jo galiausiai tikrai nesijaus.
www.sveikiproduktai.lt