Avokado užtepėlė pastaraisiais metais išpopuliarėjo ir Lietuvoje. Dažnai net ir lietuvių kalba parašytuose receptuose naudojamas visame pasaulyje žinomas „guacamole“ pavadinimas.  Tepama ant duonos, viso grūdo dalių trapučių, daržovių pagaliukų, naudojama vietoje majonezo,  pavyzdžiui su kiaušiniais. 
Ši užtepėlė vertinga, nes pagal nutritiondata.com duomenis 100 g produkto avokado yra:
– net 15 g mums reikalingų nesočiųjų riebalinių rūgščių 15 g  riebalų: 110 mg Omega 3 ir 1689 mg Omega 6.
– 20 proc. rekomenduojamos paros normos (RPN) folio rūgšties
– 17 proc. RPN vitamino C.
– 14 proc. RPN kalio,
–   9 proc. vario. 

Porcijų kiekis: 1, kcal 192
Avokado užtepėlė -sudėtinės dalys:
110 g avokado. Pirkite tik tamsiai žalios ar baklažano spalvos, gruoblėtu paviršiumi. Tokie turi daugiausia vertingų medžiagų ir yra skaniausi.
60 g pomidoro prinokusio
3 g citrinos sulčių
2 g druskos
0,2 g pipirų maltų
Jei patinka aštriau – aitriosios paprikos milteliai.
Avokado užtepėlė – gaminimo žingsniai:
1. Nulupame, išimame kaulą ir supjaustome avokadą.
2. Nuplikome pomidorą ir nulupame odelę.
3. Išspaudžiame citrinos sulčių ir suberiame prieskonius.
4. Visas sudėtines dalis sutriname iki vienalytės masės.
Paįvairinimui galima kartu sugrūsti ypatingai smulkiai sukapoto vidutinio svogūno ketvirtuką. Galima pagardinti smulkiai kapotais šviežiais (ar šaldytais) krapais.
Valgyti galima su bet kuriomis turimomis kietomis daržovėmis, pavyzdžiui: kaliaropė, ridikai, morkos, cukinijos, ropės, saliero kotai. Daržoves supjaustomos pagaliukais ir valgomos kartu su užtepėle.
Recepto autorė – Virginija.