Porcijų kiekis 1, Kcal 305

Apie kinva (bolivinė balanda) jau kalbėta ne kartą. Ji – nereali. Jei vadovaujatės 4 skirtingų dienų taisykle, Jums košių, kruopų įvairovė turėtų būti aktualu.

4 skirtingų dienų taisyklė: kasdien valgome skirtingas kruopas ar košes bei skirtingus užkandžius. Kam? Tam, kad gauti kuo didesnę maisto įvairovę. Kuo įvairiau – tuo geriau ir skonio receptoriukams ir organizmui, kuris išalkęs vitaminų, mineralų ir kitų gerų dalykėlių.

Tai va, šiandien po sporto nusprendžiau pasimėgauti bolivine balanda (kinva).

Prireikė:

70g kinvos

70 g pomidoro (1 vid. dydžio pomidoras)

70 g ridikų (2-3 vnt.)

10 g saulėgrąžų daigų (maža saujelė)

žiupsnelis „Santamaria“ persilado prieskonių

Kaip jas pasiruošiau ?

  1. Iš vakaro užmerkiau kruopelytes.
  2. Ryte jas šiek tiek paviriau.
  3. Susipjausčiau ingredientus.
  4. Pabarsčiau prieskoniukais ir vuolia, kinva jau sproginėja mano burnoje 🙂

Su skaniausiais linkėjimais,

Rojaus daržo sodininkė Lilė 🙂