fbpx
Renginiai kraunami

Vaida Kurpienė - saldumynai Kaip atsikratyti priklausomybės saldumynams ir miltiniams per vieną savaitę?

Paskaitoje bus aptariami konkretūs veiksniai, paaiškinantys, kodėl atsiranda daugeliui pažįstamas nenumaldomas potraukis saldumynams bei miltiniams patiekalams.

Žinant priežastis, kodėl norisi miltinių ir saldžių patiekalų, galima pasikeisti ir juos iš savo raciono lengvai išbraukti visam laikui. Kas svarbiausia, darant paskaitoje nurodytus veiksmus, per 7 dienas neliks jokio potraukio! Be kančių, be valios pastangų ramiai galėsite praeiti pro kvepiančias bandeles ar saldumynų skyrių.

Esu tikra poveikiu, nes jau daugiau nei 10 metų išvaduoju žmones nuo šio potraukio. Smagiausia, kai skeptiškai nusiteikę žmonės po savaitės ateina ir išplėstomis akimis sako: „negaliu patikėti, bet tai – veikia!”.

Paskaita skirta ir lieknėjantiems, ir norintiems valgyti sveikiau, ir ugdyti vaikų vertingus mitybos įpročius.

Paskaitos „Kaip atsikratyti miltinių ir saldumynų potraukio visam laikui“ turinys

Saldi varškė pusryčiams, saldėsis per priešpiečius, kažkas saldaus po pietų ir per pavakarius, šaldytuvo „nusiaubimas“ vakare, nesukant galvos, kiek ir ko dedama į burną… Nepamirškime ir atostogų, kurių metu, tarsi teisinantis, jog „bent per atostogas galiu tai sau leisti“, šlamščiamos bandelės ar kiti miltiniai patiekalai. Kad ir kaip skaniai skambėtų, tokia ydinga mityba greitai parodo savo „šalutinį“ poveikį. Miltiniai produktai bei saldumynai – priežastis nedžiuginančio atvaizdo veidrodyje, nuolat kamuojančios blogos fizinės ir emocinės būsenos ar net nusilpusio imuniteto.

Bandydami rasti atsakymą, kaip nustoti valgyti saldumynus bei miltinius patiekalus, atsiduriame tarsi užburtame rate, kai vėl ir vėl grįžtama prie ydingos mitybos, nes nepakanka „valios”. Atsiveikinti su miltiniais produktais bei saldumynais galima visam laikui ir be kančių.

Sukantiems galvą, kaip nevalgyti saldumynų ir miltinių patiekalų, reikia žinoti keletą esminių niuansų, susijusių su režimu, tinkamų maisto produktų bei jų apdorojimo būdų pasirinkimu ir procesais, vykstančiais į organizmą patekus vienam ar kitam produktui.

  • Koks turi būti tinkamas mitybos bei poilsio režimas, norint, jog saldumynų bei miltinių produktų poreikis sumažėtų?
  • Kokius maisto produktus bei kokiomis proporcijomis vartoti, jog vakare nekamuotų nesuvaldomas apetitas?
  • Kokią įtaką turi glikeminis indeksas sotumo jausmui bei saldumynų potraukiui?
  • Kokius maisto produktų apdorojimo būdus pasirinkti, jog šie išlaikytų kuo daugiau vertingų medžiagų bei ilgiau jaustumėmės sotesnis?
  • Kuo pakeisti saldumynus? Atrinkau jums gausybę sveikų, tačiau skanių desertų receptų. Mėgaukitės patys bei nustebinkite savo artimuosius!

Atsiliepimai

Deimantė: „Jūsų dėka ilgą laiką kankinęs klausimas, kaip atsisakyti saldumynų, išspręstas! Kasdienis nenumaldomas noras valgyti saldumynus bei miltinius patiekalus dingo, kartu „nusinešdamas“ papildomus kilogramus, o kūno formos pastebimai padailėjo! Nuo šiol klausimo, ar tik nesilaukiu, nebegirdžiu! “

Karolina: „Saldumynų atsisakymas ne tik pagerino savijautą bei pagražino išvaizdą, bet ir pakeitė įpročius. Darbas nuo šiol – ne kliūtis sveikai mitybai.“

Saldumynų bei miltinių patiekalų atsisakymas kardinaliai gali pagerinti Jūsų gyvenimo kokybę, įgyvendinę patarimus jausitės bei atrodysite geriau.

Vieta: Klaipėda, centras

Kaina: 29 €

Bus ir online paskaita

 


 

Informacija

Data:
6 rugpjūčio d.
Laikas:
18:00 - 19:00
Kaina:
29€
Renginys kategorija:
View Event Website

Vieta

Klaipėda
Lietuva

Organizatorius

Vaida Kurpienė
Telefonas:
+37061477992
El. paštas:
registracija@sulieknek.lt
View Organizer Website
0 komentarai
Inline Feedbacks
Peržiūrėti visus komentarus
Go to Top