fbpx
Renginiai kraunami

5 akademinių valandų praktinis seminaras: protarpinis badavimas, režimas, kaip susidaryti šeimai mitybos planą per 15 minučių

Sveika mityba – tai ne tik žinojimas, ką valgyti, tačiau ir supratimas, kada valgyti labiausiai tinka Jums.

Jaučiatės pasimetę nuo žiniasklaidoje dalinamų skirtingų patarimų, koks turi būti geriausias mitybos režimas? Kiek kartų per dieną geriausia valgyti, pusryčiai – būtini ar ne, kada valgyti vakarienę, o gal geriau ją praleisti? Kasdien sukate galvą, ką pagaminti šeimai, kad patiekalai būtų skanūs, įvairūs ir maistingi, o parduotuvėje vėl neišleistumėte daugiau nei planavote? Kaip greitai suplanuoti meniu ir nustotų kankinti klausimas „ką gaminti“?

Jei į nors kelis klausimus atsakėte taip, REGISTRUOKITĖS!

Pradėsime nuo režimo.

1.PROTARPINIS BADAVIMAS bei 5 KARTŲ VALGYMAS. Abiejų privalumai ir trūkumai bei kaip pasirinkti sau tinkamą.

Seminaro gausite žinių kaip pasirinkti jums geriausią variantą ir susidėliosite kada jums valgyti. Nebus vieno sprendimo, bus tas, kuris JUMS tiks geriausiai.

  • Protarpinio badavimo grafikas ir tipai (16/8, 20/4 ir dar trys retesni variantai). Svarbu, kurį pasirinksite.
  • Protarpinio badavimo nauda. Jų yra daug, o kai kurios – netikėtos.
  • Protarpinio badavimo žala. Mažai apie tai kalbama, žalinga – tik tam tikrais atvejais, bet turint antsvorį, būtina tai žinoti. Aptarsiu būkles ir situacijas, kaip toks maitinimosi būdas gali pakenkti.
  • Protarpinio badavimo klaidos, kurios sugadina norimą rezultatą.
  • Penkių kartų valgymo mitybos režimas. Privalumai ir trūkumai.
  • Mityba savaitgaliais. Kaip ją suplanuoti, kai daugelio mitybos režimas sutrinka.
  • Požymiai, padedantys suprasti, kuris mitybos režimas (protarpinis badavimas, trys ar penki valgymai) yra Jums tinkamiausias.
  • Praktinė užduotis – Jūsų asmeninis mitybos režimo planas– kiek kartų (2-5) ir kokiu konkrečiu laiku valgysite.

Pratęsime mitybos plano susidarymu.

2 dalis. KAIP VISAI SAVAITEI SUPLANUOTI MITYBĄ SAU IR ŠEIMAI VOS PER 15 MINUČIŲ:

  • Ką gaminti šeimai, kad maistas nebūtų vienodas, o maistingas, skanus ir sveikas?
  • Dažnai tenka apsipirkti, nes vis pritrūkstate vieno ar kito produkto pietums bei vakarienei?
  • Užkandžiams dažniausiai renkatės saldumynus, bandeles, sūrelius, sausainius ar bet ką, kas tik po ranka papuola?
  • Maistui išleidžiate daug daugiau pinigų nei planavote mėnesio pradžioje?
  • Frazės „mitybos planas“ ar nauji „sveiki receptai“ jums varo baimę, nes manote reikės daugiau laiko skirti maisto gaminimui?
  • Jums atrodo, kad mitybos planą susidėlioti savaitei yra sudėtinga ir užima daug laiko, taigi vis atidėliojate?
  • Gal net turite vieną ar kelis mitybos planus, bet vis nesiryžtate jų laikytis?
  • Kyla abejonių, ar šeimai patiks sveikesnis maistas ar neteks atskirai maisto gaminti tik sau?

Užtikrinu, kad išklausę mano patarimus seminare, savaitės subalansuotos mitybos planą šeimai susidėliosite vos per 15-20 minučių ir tokie klausimai nebevargins. Svarbiausia, kad dauguma receptų bus jūsų jau naudojami!

Tikriausiai, tai pirma paskaita mano gyvenime, po kurios girdėjau tiek daug atsiliepimų panašių į šį: „Kaip paprasta! Kodėl iki šiol taip nedariau?“. Keletas, iš daugybės, atsiliepimų:

Laima. „Daug puikių patarimų – laiko ir piniginės atžvilgiu“.

Indrė: „Po paskaitos nekantrauju susidaryti meniu, nors vien namų darbų atlikimas paskatino šią savaitę maitintis sąmoningiau. Ačiū! Jūsų atsiųstos formos labai palengvins šią užduotį“.

Jolanta: „Labai patiko Jūsų idėja planuoti taip, kad kurią dieną nepavykus pagaminti suplanuoto patiekalo, niekas nesugriūva! Žymiai mažiau planavimo darbo, galvojimo, laiko ir įtampos“.

Šio seminaro metu:

  • Planuosime savaitės meniu principus tam tikra metodika, kurią iš karto galėsite pritaikyti. Seminaro metu rekomenduoju iš karto pildysite savo planą dalomoje medžiagoje
  • Pateiksiu informaciją, koks gali būti Jūsų mitybos režimas ir kaip jį suplanuoti.
  • Patarsiu, kiek dienų – 1, 4 ar 7, geriausia planuoti meniu ir kokiais atvejais rinktis vieną ar kitą būdą.
  • Apžvelgsiu mitybos planavimo klaidas – kodėl tam sugaištame daug laiko arba atidėliojate ir nesiryžtate daryti.
  • Patarsiu, kaip planuoti greitai, ką daryti, kad planavimas palengvintų jums gyvenimą, sumažintų įtampą bei sutaupytų pinigų.
  • Patarsiu, kaip sutaupyti laiko maisto gaminimui.
  • Patarsiu, kaip teisingai suplanuoti užkandžius, kad jais pasirūpinti užtektų karto ar dviejų per savaitę.
  • Aptarsime, kada ir kiek valgyti vadinamų „cheat meal“, tai yra, patiekalų kurie nėra laikomi sveikais.
  • Receptų šaltiniai: jūsų gaminami patiekalai, knygos ar sveiki receptai iš mano puslapio. Patarsiu, kada, kokius rinktis, kokie yra svarbūs kriterijai receptų atrankai. Patikinu, po patarimo net iš šimtų receptų labai greitai atsirinksite jums tinkamiausius.
  • Praktinė užduotis. Receptų sudėliojimas konkrečiam jūsų savaitės 4 dienų mitybos planui.
  • Patarsiu, kaip adaptuoti savo planą keičiantis situacijai, taip dažnai nutinka.
  • Patarsiu, ką daryti, kad valgytų vaikai, kaip adaptuoti maistą ir valgyti visiems kartu tą patį.

Daloma seminaro medžiaga:

  • Namų darbų, kaip pasiruošti paskaitos užduočiai, aprašymas ir konkretus pavyzdys.
  • Mitybos plano planavimo forma, kurią galėsite naudoti daug kartų.
  • Sveiki užkandžiai – el. knyga, padėsianti išsirinkti užkandžius ne tik jums, bet ir vaikams.
  • Sveiki pusryčiai: 13 vertingų grūdų ir 40 pagardų. Paprasta susidėlioti skirtingus ir jums tinkančius variantus.
  • Sveiki pietūs – receptai.
  • Sveika vakarienė – receptai.

 

REGISTRACIJA ir APMOKĖJIMAS.

KAINA:

  • 29 eur avansas sumokama per 2 darbo dienas po registracijos laiško atsiuntimo, kaip rezervacijos mokestis. Patogiausia viską mokėti vienu kartu.
  • 30 eur suma sumokama likus 10 dienų iki seminaro. Galima mokėti ir visą sumą iš karto.

Mokestis negrąžinamas, neperkeliamas ir nekeičiamas į kitas paslaugas. Jei negalėsite sudalyvauti – atsiųsime šių užsiėmimų įrašus. Jei seminaras neįvyks dėl vyriausybės nutarimų, susijusių su Covid – pinigai bus grąžinti arba bus pasiūlyta pasikeisti į kitas el. paslaugas už 2 kartus didesnę vertę.

 


 

Informacija

Data:
10 liepos d.
Laikas:
10:00 - 14:00
Kaina:
59 €
Renginys kategorija:

Vieta

Klaipėda
Lietuva

Organizatorius

Vaida Kurpienė
Telefonas:
+37061477992
El. paštas:
registracija@sulieknek.lt
View Organizer Website
0 komentarai
Inline Feedbacks
Peržiūrėti visus komentarus
Go to Top