Sveiko lieknėjimo ir sveikos mitybos programos dalyvės Ingridos patirtis laiške “Poilsis ir maistas”, kuriame kalba apie užkandžius gamtoje ir svečiuose. Kalba ir stilius netaisyti.
“Puikiai pamenu tuos nesenus laikus, kai važiuodama prie jūros pasiimdavau rankšluosčius, kokį žurnalą ir DAUG maisto: čipsai, duoniukai, vaisiai, saulėgrąžos, bandelės ir t.t. alus, sidras arba dar koks gazuotas gėrimas. Ir dažniausiai viską suvalgydavau. O dar ir draugių „gėrius“ paragaudavau.
Dabar, kai pagalvoju, tai net netelpa galvoj. Kur visą tai tilpdavo?! Nes dabar, kai lankau šiuos kursus, tai pietums prie jūros pasiimu: 3 morkos (200 g) ir 2 vnt. Picnik lazdelių arba agukai ir kefyras. Žinoma ir vanduo. Jei žinau, kad teks užkandžiauti, tai atitinkamai vaisius arba riešutai. Ir tikrai pilnai užtenka. Ką pastebėjau, kad anksčiau nuo jūros grįždavau žiauriai pavargusi, o dabar jaučiuos puikiai! Tą patį siūlau ir savo mažylei :)
Į vakarėlius nešuosi tai, ką galiu valgyti:
– Rūkytos* žuvies su raugintais agurkais,
– baklažanų suktinukai pagal psl.Sulieknėk sveikai”  arba
– didelį bliūdą salotų.

Aš valgau, ir niekam net įtarimas nekyla, kad aš valgau ir lieknėju 🙂
Tiesa, pastebėjau, kad šie kursai padeda man sutaupyti 🙂 Ačiū Vaidai.
“Sulieknėk sveikai” komentaras:
* Rūkyti produktai nėra sveikas maistas, BET tai daug geriau nei dešra ar perdirbti mėsos gaminiai. Kursuose mokomės kaip iš blogybių pasirinkti mažiausią:)