Receptą įkėlė:Vaida Kurpienė
Įvertinkite:

Trinti kokteiliai labai tinka žmonėms, kurie daug sportuoja. Jie idealūs prieš ir po ištvermės treniruočių – tų, kurios trunka ne pusvalandį ar valandą, o žymiai ilgiau, ar yra itin intensyvios. Kokteiliai tinka ir norintiems priaugti svorio, sergantiems virškinimo trakto ligomis, kuriems ribojami šviežių daržovių kiekiai, taip pat – žaliavalgiams, kuriems sudėtinga per parą gauti reikiamą kiekį kalorijų. Dar vienas svarbus aspektas: jeigu žmogus turi potraukį saldumynams arba miltiniams patiekalams, trinti kokteiliai tą poreikį dar labiau paskatina. Taigi išvada – gerkite kokteilius į sveikatą, skanaukite, mėgaukitės, bet nepiktnaudžiaukite ir atminkite, jog kokteilis – tikrai ne stiklinė vandens.

Kiekis1 porcija

Ingredientai:

 600 g arbūzo
 200 g šaldytų arba gerai atvėsintų braškių

Paruošimas:

1

Supjaustome arbūzą vieno kąsnio dydžio kubeliais, tuomet sudedame į trintuvę ir plakame iki kol bus vientisa masė.

2

Įdedame šaldytas braškes ir vėl plakame iki vientisos masės.

Maistinė vertė

Kiekis porcijoje
Kalorijos 318
% Paros norma *
Riebalai 1.8g3%
Angliavandeniai 69.2g24%
Baltymai 6.2g13%

* Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet. Your daily value may be higher or lower depending on your calorie needs.

Kategorija:Produktai:

Ingredientai

 600 g arbūzo
 200 g šaldytų arba gerai atvėsintų braškių

Gaminimo eiga

1

Supjaustome arbūzą vieno kąsnio dydžio kubeliais, tuomet sudedame į trintuvę ir plakame iki kol bus vientisa masė.

2

Įdedame šaldytas braškes ir vėl plakame iki vientisos masės.

Arbūzo ir braškių kokteilis