Grikių košė su avokadu ir kepintais svogūnais

Receptą įkėlė:IrvydaSudėtingumas:Lengvas
Įvertinkite:

Panaršius internete galima rasti tik saldžių košių receptų. Taigi košė, iš kurios gausite Omega 3, Omega 6, fosforo kalio, magnio, folio, lipidų, sterolių ir taip jums reikalingų skaidulų.

FOTO - Raminta

Kiekis1 porcija

Ingredientai:

 40 g Grikių kruopos
 5 g Alyvuogių aliejus
 15 g Svogūnas
 25 g Avokadas
 1 g Druska
 0,20 g Pipirai

Paruošimas:

1

Vakare užsimerkiame kepintus grikius (jie parduotuvėje parduodami jau pakepinti- tamsiai rudi, taigi jų namie kepinti nebereikia), ryte pašildome iki mums malonios valgyti šilumos.

2

Keptuvėje pakepiname labai smulkiai supjaustytą svogūną.

3

Keptuvėje pakepiname labai smulkiai supjaustytą svogūną.

4

Mažais kubeliais supjaustome sunokusį (minkštą) avokadą ir įmaišome į košę.

Maistinė vertė

Porcijos 1


Kiekis porcijoje
Kalorijos 233
% Paros norma *
Riebalai 8.9g14%
Angliavandeniai 37g13%
Baltymai 3.6g8%

* Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet. Your daily value may be higher or lower depending on your calorie needs.

Kategorija:Gaminimo būdas:, Produktai:,

Ingredientai

 40 g Grikių kruopos
 5 g Alyvuogių aliejus
 15 g Svogūnas
 25 g Avokadas
 1 g Druska
 0,20 g Pipirai

Gaminimo eiga

1

Vakare užsimerkiame kepintus grikius (jie parduotuvėje parduodami jau pakepinti- tamsiai rudi, taigi jų namie kepinti nebereikia), ryte pašildome iki mums malonios valgyti šilumos.

2

Keptuvėje pakepiname labai smulkiai supjaustytą svogūną.

3

Keptuvėje pakepiname labai smulkiai supjaustytą svogūną.

4

Mažais kubeliais supjaustome sunokusį (minkštą) avokadą ir įmaišome į košę.

Grikių košė su avokadu ir kepintais svogūnais