Košė: grikiai, morkos, pomidoras, smidrai ir avokadas

Receptą įkėlė:Vaida KurpienėSudėtingumas:Lengvas
Įvertinkite:

Panaršius internete galima rasti tik saldžių košių receptų. Taigi košė, iš kurios gausite Omega 3, Omega 6, fosforo kalio, magnio, folio, lipidų, sterolių ir taip jums reikalingų skaidulų.
Receptą ir nuotrauką atsiuntė Raminta. Ačiū.

Išeiga:1 gaminimui
Pasiruošimas10 min.Gaminimas20 min.Iš viso30 min.

Ingredientai:

 40 g grikių kruopos
 5 g alyvuogių aliejus
 20 g morkos
 7 smidrai
 25 g avokadas
 30 g pomidorai
 5 g lydytas sviestas

Paruošimas:

1

Vakare užsimerkiame nekepintus grikius, ryte pašildome iki mums malonios valgyti šilumos.

2

Keptuvėje ant lydyto sviesto pakepiname susmulkintas morkas, joms apkepus iki kramtomos konsistencijos, ten pat apkepame smidrus.

3

Supjaustome sunokusį (minkštą) avokadą ir pomidorą. Visus ingredientus dedame į lėkštę ir valgome. Skanaus.

Ingredientai

 40 g grikių kruopos
 5 g alyvuogių aliejus
 20 g morkos
 7 smidrai
 25 g avokadas
 30 g pomidorai
 5 g lydytas sviestas

Gaminimo eiga

1

Vakare užsimerkiame nekepintus grikius, ryte pašildome iki mums malonios valgyti šilumos.

2

Keptuvėje ant lydyto sviesto pakepiname susmulkintas morkas, joms apkepus iki kramtomos konsistencijos, ten pat apkepame smidrus.

3

Supjaustome sunokusį (minkštą) avokadą ir pomidorą. Visus ingredientus dedame į lėkštę ir valgome. Skanaus.

Košė: grikiai, morkos, pomidorai, smidrai ir avokadas
0 0 vote
Article Rating