Pilno grūdo miltų blynai be kiaušinių ir be pieno

Receptą įkėlė:Vaida Kurpienė
Įvertinkite:

Kartais norisi blynų sekmadienio pusryčiais, o kartais – pietums. Kodėl ne? Svarbu iš ko jie pagaminti. Mano bėda su blynais, kad galiu suvalgyti jų daug, o išalkstu- greitai. Taigi vis sumąstau ką galima daryti, kad sotumo jausmas būtų didesnis.
Beje, vaikams beveik kiekvieną savaitę kepu įvairius sveikus blynus. Bet jie viską išbėgioja, o mano darbas – sėdimas ir turiu pagalvoti ką darau.
Šį kartą pristatau blynus, kuriuos galima valgyti ir su sūriu padažu, su daržovių salotomis ir juose santykinai daug baltymų, taigi ir sotumo jausmas ilgesnis.
Blynų tešlą maišiau be jokių gyvūninės kilmės produktų, tik kepiau su lydytu sviestu. Veganai drąsiai jį gali keisti kokoso ar kitu kaitinimui tinkamu aliejumi.
Beje, pirmą kartą kepiau tik sau, nes nebuvau tikra ar bus skanu. Bet kol laksčiau fotografuoti ir valgiau su malonumu, vaikai reikalavo paragauti ir sakė, kad kitą kartą ir jiems taip puikiai atrodančių blynų iškepčiau.
Skanaus ir Jums.

Kiekis1 porcija

Ingredientai:

 350 g minkšto tofu (šilkinis sojos pieno sūris). Jis skonio neturi, taigi net jei jums neįprasta, nieko nepajusite.
 200 g pilno grūdo speltos miltų;
 200 ml avižų pieno, aš neturėjau tuo momentu, tai pyliau vandenį;
 1 a. š. su kaupu kepimo miltelių;
 galima berti vanilės bei cinamono pagal skonį. Aš gaminau tik su vanile.
 internete prieš kepdama pasižiūrėjau ką dar deda. Dažniausiai pagal receptą dar priklauso 2 a.š. klevų ar kitokio natūralaus sirupo, kurį galima keisti cukrumi. Aš nenaudojau. Mieliau tą klevų sirupą įpyliau į lėkštę ir dažiau patį blyną.
 druskos;
 1 v. š. riebalų kepimui.
Serviravimui:
 1 v. š. klevų sirupo, kurį galima keisti namine uogiene.
 1 a. š. su kaupu natūralių kakavos traiškytų pupelių (nebūtina).
 1 a. š. su kaupu kokoso drožlių.
 Beje, padažui tiks ir grietinė ar jogurtinis padažas, jei nevengiate pieno produktų.

Paruošimas:

1

Pirmiausia tofu sumaišome su prieskoniais, kepimo milteliais ir sutriname su smulkintuvu.

2

Suberiame miltus ir dar kartą sumaišome.

3

Patepame keptuvę riebalais ir kepame ant vidutinio karštumo “ugnies”.

4

Dedame į lėkštę, pabarstome pagardais ir vualia!

Kategorija:, Gaminimo būdas:Produktai:,

Ingredientai

 350 g minkšto tofu (šilkinis sojos pieno sūris). Jis skonio neturi, taigi net jei jums neįprasta, nieko nepajusite.
 200 g pilno grūdo speltos miltų;
 200 ml avižų pieno, aš neturėjau tuo momentu, tai pyliau vandenį;
 1 a. š. su kaupu kepimo miltelių;
 galima berti vanilės bei cinamono pagal skonį. Aš gaminau tik su vanile.
 internete prieš kepdama pasižiūrėjau ką dar deda. Dažniausiai pagal receptą dar priklauso 2 a.š. klevų ar kitokio natūralaus sirupo, kurį galima keisti cukrumi. Aš nenaudojau. Mieliau tą klevų sirupą įpyliau į lėkštę ir dažiau patį blyną.
 druskos;
 1 v. š. riebalų kepimui.
Serviravimui:
 1 v. š. klevų sirupo, kurį galima keisti namine uogiene.
 1 a. š. su kaupu natūralių kakavos traiškytų pupelių (nebūtina).
 1 a. š. su kaupu kokoso drožlių.
 Beje, padažui tiks ir grietinė ar jogurtinis padažas, jei nevengiate pieno produktų.

Gaminimo eiga

1

Pirmiausia tofu sumaišome su prieskoniais, kepimo milteliais ir sutriname su smulkintuvu.

2

Suberiame miltus ir dar kartą sumaišome.

3

Patepame keptuvę riebalais ir kepame ant vidutinio karštumo “ugnies”.

4

Dedame į lėkštę, pabarstome pagardais ir vualia!

Pilno grūdo miltų blynai be kiaušinių ir be pieno