Raugintų kopūstų ir šviežių burokėlių salotos – greitos ir kupinos vitaminų

Receptą įkėlė:Vaida Kurpienė
Įvertinkite:

Kiekis1 porcija

Ingredientai:

 120 g raugintų kopūstų
 80 g burokėlių
 30 g svogūno (nebūtinai)
 10 g petražolių (nebūtinai)
 8 g šalto spaudimo aliejus (nebūtinai)

Paruošimas:

1

Nuskutame šviežio (nevirto) burokėlio gumbą ir sutarkuojame burokine tarka.

2

Sumaišome su raugintais kopūstais.

3

Galite smulkiau sukapoti svogūną (raudoną ar Šaloto- jie švelnesnio skonio) ir įberti į daržoves. Jei valgysite šias salotos su mėsa ar žuvimi – garnyras pagamintas:)

4

Jei valgote pietums su karštomis bulvėmis – pasiskaninkite šaukštu šalto spaudimo aliejaus: linų sėmenų, alyvuogių ar kokio kito.

Maistinė vertė

Porcijos 1


Kiekis porcijoje
Kalorijos 130

Kategorija:Gaminimo būdas:Produktai:,

Ingredientai

 120 g raugintų kopūstų
 80 g burokėlių
 30 g svogūno (nebūtinai)
 10 g petražolių (nebūtinai)
 8 g šalto spaudimo aliejus (nebūtinai)

Gaminimo eiga

1

Nuskutame šviežio (nevirto) burokėlio gumbą ir sutarkuojame burokine tarka.

2

Sumaišome su raugintais kopūstais.

3

Galite smulkiau sukapoti svogūną (raudoną ar Šaloto- jie švelnesnio skonio) ir įberti į daržoves. Jei valgysite šias salotos su mėsa ar žuvimi – garnyras pagamintas:)

4

Jei valgote pietums su karštomis bulvėmis – pasiskaninkite šaukštu šalto spaudimo aliejaus: linų sėmenų, alyvuogių ar kokio kito.

Raugintų kopūstų ir šviežių burokėlių salotos – greitos ir kupinos vitaminų