Spausdinimo pasirinkimai:

Sveikuoliški sushi (suši) be ryžių

Kiekis1 porcija

Sushi (suši) - vienas iš mėgstamiausių mūsų šeimos patiekalų. Juos galėtumėme valgyti kas dieną. Žinoma, mėgautis tradiciniais, su baltais ryžiais, nėra sveika, tad tenka dažnai suktis iš padėties ir gaminti savo. Čia įsijungia fantazija. Jos dėka - skonių variacijos neaprėpiamos. Galima daryti su juodais laukiniais ryžiais, bolivine balanda, burnočio kruopomis ir daržovėmis, paukštiena ar žuvimi su smulkintais žalumynais. Visi variantai tinkami ir skanūs. Pabandykite, pasigaminkite ir jūs bei išsirinkite savo mėgiamą variantą.

Sveikuoliški sushi (suši) be ryžių

 2 Nori dumblių lakstai
 Šiaudeliais pjaustytas agurkas
 Šiaudeliais pjaustytas mėlynas kopūstas
 Šiaudeliais pjaustyta morka
 Šiaudeliais pjaustyta saldžioji paprika
 Keptas baklažanas, pjaustytas ilgomis riekelėmis
 Vakarykštė vištiena
 Vasabi ir sojos padažas
1

Visas daržoves, išskyrus baklažaną, supjaustome ilgomis ir plonomis juostelėmis.

2

Vištiena pjaustome stambiais pailgas gabaliukais.

3

Imame nori lakštą, ant jo sudedame pjaustytas daržoves bei vištieną ir susukame į 'cigarą'.

4

Paliekame pastovėti 5-10 ir minučių ir pjaustome norimo storio gabaliukais.

5

Valgome vienus arba su vasabi ir sojos padažu.

6

Skanaus!