Žuvis arba jūros gėrybės su daržovėmis

Receptą įkėlė:Vaida Kurpienė
Įvertinkite:

Lietuviai ypatingai dažnai pietums ir vakaienei renkasi mėsą, tačiau tai neigiamai atsiliepia jų sveikatai ir savijautai, teigia sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė. Ji rekomenduoja mėsą dažniau keisti žuvimi bei jos gėrybėmis. Bet ir čia galimi įvairūs pasirinkimai. Jei norisi karšto pateikalo geriausia rinktis liesą baltą žuvį, pavyzdžiui lydeką, menkę, doradą ar jūros gėrybes, produktus, kurie yra sotūs, ir turi daug baltymų.

"Kai iškepa pateiktu su citrina, prieš valgant išspausti citrinos sulčių 😉 valgiau su šviežių neapdorotų burokėlių salotomis. Labai labai skanu ;)" rašo nuotraukos autorė Julija Ivanauskienė. Ji gamino doradą. O Jūs ar mėgstate žuvį, savo pastebėjimus parašykite komentaruose.

Išeiga:1 gaminimui

Ingredientai:

 250 g šviežios menkės filės gabaliukų (nuotraukoje dorada)
 70 g žaliųjų žirnelių ankštys
 120 g cukinija (0,5 vnt.)
 80 g paprika
 Gali būti ir kitos daržovės, kurios tinka kepti ant grilio. Pavyzdžiui, baklažanas, svogūnas, morkos.

Paruošimas:

1

Daržoves supjaustome šiaudeliais.

2

Pakepame žuvį ant grilio. Puikiai tinka ir elektrinis nedidelis prietaisas, pasidedamas ant darbastalio. Kitas variantas – orkaitės grotelės. Likus kelioms minutėms iki pabaigos kepimo beriame ant grilio daržoves. Ir kartu dar šiek tiek pakepame. Skaniausia ir sveikiausia, kai daržovės išlieka traškios.

3

Paskaniname aštresniu čili padažu arba pašlakstome švelnesniais Teryaki ar sojos padažais. Galima citrinos sultimis. Skanaus.

Maistinė vertė

Kiekis 1


Kiekis porcijoje
Kalorijos 294

Ingredientai

 250 g šviežios menkės filės gabaliukų (nuotraukoje dorada)
 70 g žaliųjų žirnelių ankštys
 120 g cukinija (0,5 vnt.)
 80 g paprika
 Gali būti ir kitos daržovės, kurios tinka kepti ant grilio. Pavyzdžiui, baklažanas, svogūnas, morkos.

Gaminimo eiga

1

Daržoves supjaustome šiaudeliais.

2

Pakepame žuvį ant grilio. Puikiai tinka ir elektrinis nedidelis prietaisas, pasidedamas ant darbastalio. Kitas variantas – orkaitės grotelės. Likus kelioms minutėms iki pabaigos kepimo beriame ant grilio daržoves. Ir kartu dar šiek tiek pakepame. Skaniausia ir sveikiausia, kai daržovės išlieka traškios.

3

Paskaniname aštresniu čili padažu arba pašlakstome švelnesniais Teryaki ar sojos padažais. Galima citrinos sultimis. Skanaus.

Žuvis arba jūros gėrybės su daržovėmis