Dažniausiai burokėlius rauginame išvirtus, tačiau nevirti rauginti burokėliai žymiai sveikesni, be to, suteikia ilgesnį sotumo jausmą. Puikus vitaminų šaltinis, ypatingai žiemą.   
Porcijų kiekis: 1, Kcal – 229
Rauginti burokėliai – sudėtinės dalys:
120 g burokėlių, dideliems burokams reikės ilgiau laiko išrūgti, be to, sunku bus rasti tinkamą indą.
5 g druskos
65 g juodos duonos (keptos be mielių)
Vandens
Rauginti burokėliai – gaminimo žingsniai:
1. Maždaug kiaušinio dydžio burokėlius, didesnius perpjauti, nuplauti, nulupti, sudėti į 3 litrų talpos stiklinį indą, kuriame ruošiatės raugti.
2. Užpilti: 1 litrui vandens 1 valgomas šaukštas druskos. Vandens užpilti tiek, kad burokėlius apsemtų. Įmesti kelias pluteles juodos duonos.
3. Trijų litrų stiklainį užrišti marle. Laikyti šiltai 10, 12 dienų, kol įrugs ir atsiras specifinis kvapas, tada išnešti kur vėsu.
Raugą galima naudoti pakartotinai, tuomet nauja burokėlių „partija“ išrūgs per 3-4 dienas.
Skanaus!
Recepto autorė – Judita Z.