Vaida Kurpienė

Vaida Kurpienė, sveika mityba, Prieš ir Po

Vaida Kurpienė. Veikla.

Nuo 2010 metų konsultuoju asmeniškai lietuvių, rusų ir anglų kalbomis. Rengiu keleto mėnesių trukmės seminarų ciklus Vilniuje bei nuotoliniu būdu. (registracija)

Mano seminarus savo darbuotojams užsako IT įmonės, bankai, tarptautinės organizacijos, gamyklos, draudimo kompanijos ir kitos organizacijos, kad žmonės, tinkamai maitindamiesi, dirbtų produktyviau, mažiau sirgtų ir būtų labiau patenkinti gyvenimu. Didžiausia auditorija vienoje salėje konferencijos metu – 1000 žmonių.

Daugiau nei 50 proc. klientų į mano kursus ateina paskatinti ankstesnių dalyvių rekomendacijų., kurie užbaigę seminarų ciklą, čia siunčia savo šeimos narius, kolegas ir draugus – man tai pats geriausias įvertinimas.

Konsultuoju maitinimo įstaigas bei maisto pramonės įmones palankesnio sveikatai meniu sudarymo, naujų produktų įvedimo bei pozicionavimo klausimais.

Mitybos planai pagal mano sistemą.

Drauge su komanda mes sudarinėjame sezoninius mitybos planus. Tai – asmeninės receptų knygos su lengvai įgyvendinamais patarimais ir greitai paruošimų patiekalų receptais. Kiekviename mitybos plane jų yra 100-120 receptų – taigi tikrai pakankamai visam sezonui. Džiugu, kad žmonės, įsigiję vieno sezono mitybos planą, vėliau užsisako ir kitą bei dar tolimesnius, nes tai – paprasčiausias būdas išlaikyti įkvėpimą ir toliau tęsti savo pokyčius.

Knyga “Liekna visam gyvenimui” 

Iš viso net trys knygos mano sąraše. Pirmoji – su Agne Jagelavičiūte “Mažos nuodėmės taisyklė”. Antroji – apie mitybą mėgėjiškai sportuojantiems su Martyno Praškevičiaus receptais “Balansas. Skanus maistas ir sveikos gyvensenos idėjos aktyviems žmonėms “ ir naujausia knyga “Liekna visam gyvenimui“, kurios pirmąjį tiražą jau po pirmo mėnesio reikėjo pakartoti. Visas knygas galite įsigyti www.knygos.lt, Maxima, Pegasas ir kituose knygynuose.

Tinklaraštis ir socialinės medijos

Mano tinklaraštyje sulieknek.lt yra beveik 1.000 receptų ir daugiau nei 800 straipsnių.

Mane rasite ir Facebook, Instagram bei Youtube, įvedę mano vardą ir pavardę. Drauge sudėjus visus mano sekėjus, jų skaičius viršija 140.000

Mano klientės nuolat klausinėdavo apie vaikų mitybą. Taip gimė mano naujas elektroninis „kūdikis“ – vaikumityba.lt, kuriame rasite mano parašytas e-knygas su kūdikių ir vaikų mitybos planais bei patarimais. Tokiu pat pavadinimu sukūriau ir Facebook puslapį.

Vaida Kurpienė. Išsilavinimas ir biografija

Gimiau 1978 m., Klaipėdoje. Taigi mano amžius 40+. Su pagyrimu baigiau mokyklą, vėliau taip pat puikiai bakalauro bei magistro studijas.

Turiu du vaikus.

Išsilavinimas maitinimosi srityje:
– Intensyvūs 6 savaičių kursai su egzaminais: Kalifornijos, Stanfordo, Floridos, Duke universitetuose,
– Trijų mėnesių programa „Diet and Nutrition Advanced“ Stonebridge Associated Colledges, –   Dietetikos specialybės sudijos (profesinis bakalauras) Vilniaus kolegijoje.
– Sunkiai suskaičiuojama daugybė lankytų seminarų bei išklausytų paskaitų apie suaugusiųjų ir vaikų mitybą.

Išsilavinimas psichologijos srityje:
– savaitė “Georgia University of Technologies”,
– trijų mėnesių trukmės programa “Wesleyan Universitete”,
– neurolingvistinio programavimo praktiko licencija.

Mano istorija aprašyta žiniasklaidoje: „Atsikračiusi 24 kg antsvorio, mitybos paslapčių moko kitas moteris”

„2004 metais Vaida atrodė gerokai kitaip. Dėl ligos vartodama didžiulius kiekius hormoninių vaistų, išsipūtė tarsi balionas. Tačiau atradusi savo mitybos sistemą, ne tik sėkmingai atsikratė antsvorio bei ligų, bet jau daugalį metų sveikos mitybos moko kitus.”

Delfi.lt žurnalistė Jūratė Juršienė kalbina Vaidą Kurpienę – sveikos mitybos specialistę, lieknėjimo kelius ir klystkelius išbandžiusią savo kailiu:

– Kaip antsvoris atsirado Jūsų gyvenime?

– 2002-2003 metais vartojau didžiules dozes hormoninių vaistų. Pakilo apetitas. Išsipūčiau kaip balionas. Atrodžiau baisiai. Man atrodė, kad sulėtėjo mano medžiagų apykaita, nuolat norėjau valgyti, apie savęs ribojimą negalėjo būti nei kalbos.

Vaistų pavyko atsisakyti, tačiau svoris liko, visą laiką jaučiausi pavargusi, rytais skrandžio srityje jausdavau nemalonų pykinimo jausmą, kuris išnykdavo tik pavalgius. Kankino migrena. Maniau, kad svorio jau niekada nebenumesiu.

Pasipiršus mano būsimam vyrui, nusprendžiau svorį numesti. Pradėjau valgyti labai mažai, praleidinėjau valgymus. Užkąsdavau, kai pasidarydavo silpna. Valgiau tik nesveiką maistą, pavyzdžiui dešras, užpilamą karštu vandeniu sriubą iš pakelių. Tai, kas tuomet man atrodė skanu ir kam nereikėjo gaišti savo laiko. Vestuvinės nuotraukos buvo puikios. Bet pasekmės nenudžiugino – per tris mėnesius svoris sugrįžo su kaupu…

Netrukus po šios patirties sanatorijoje, kurioje dirbau pardavimų ir rinkodaros skyriaus vadove, inicijavome lieknėjimo programas. Kurdami programą daug dirbome kartu su prižiūrinčiu klientus gydytoju, dietologu, virėjais ir profesionaliu treneriu. Teko įsigilinti į lieknėjimo ir sveikos mitybos temą, nes buvau atsakinga už šių programų pardavimus ir man buvo įdomu, kaip viskas daroma. Tiesa, tuo metu apie savo būsimus pokyčius net negalvojau, buvau susitaikiusi su padėtimi ir maniau, kad jau niekada nebepavyks numesti svorio.

– Kaip atrodė lūžio taškas, kas įvyko jūsų viduje?

– Lūžio taškas buvo netikėtas. Vasarą su trimis draugėmis ilgai vakarojome. Vidurnaktį visos paeiliui atsistojome ant svarstyklių. Kiekviena asmeniškai įvardino, kiek ji planuoja numesti per mėnesį. Susilažinome, kad už kiekvieną nenumestą kilogramą į bendrą kasą įnešime po 50 Lt. Man reikėjo per mėnesį atsikratyti 5 kilogramų.

Pabudusi ryte susigriebiau už galvos dėl šio pažado, bet teko įsipareigojimus vykdyti. Mano pačios nuostabai, penki kilogramai su kaupu lengvai nukrito per mėnesį, nes jau rėmiausi naujai išmoktomis taisyklėmis. Taigi ir vėliau laikiausi sveikos mitybos sistemos su nedidelėmis išimtimis.

Svoris lengvai tirpo. Įtakos neturėjo nei atostogos, nei didelis darbo krūvis. Jau po poros mėnesių itin pagerėjo mano odos būklė, alergija ir dermatitas neišnyko, bet situacija buvo kur kas geresnė. Dingo rytinis pykinimas ir galvos skausmai. Atsirado energijos.

Per pusmetį be jokios kančios atsikračiau viso antsvorio ir išsaugoti norimą svorį, kas yra svarbiausia, nereikėjo jokių didelių pastangų. Valgiau sočiai ir skaniai. Tai darau iki šiol.

– Ką galite patarti neapsisprendžiantiems ar neprieinantiems to lūžio taško?

– Kitas žmogus sunkiai gali patarti, nes atsakymas Jūsų viduje. Manau, geriausia šiuo atveju atsisėsti ramiai prie arbatos puodelio, kai niekas netrukdo, ir susirašyti ant lapo pirmiausia, kas pasikeistų, jei numestumėte svorio. Antras sąrašas turėtų būti kitoks. Reikėtų surašyti – kas baugina? Kas stabdo nuo mitybos įpročių keitimo?

Prie sąrašo grįžkite kelis kartus ir papildykite. Taip gausite atsakymą. Dažniausiai antras sąrašas, t.y. baimių įsisąmoninimas, padeda labiausiai, ypač, jei pasitariate dėl jų su specialistu. Dažnai tos baimės būna tik įsivaizduojamos ir realybėje to nenutinka.

– Kokias taisykles sau nusistatėte, kokia buvo naujojo kelio pradžia?

– Susidariau mitybos režimą ir ėmiau reguliariai valgyti kas dvi su puse-tris valandas. Pirmiausia planavau valgymus ir tik paskui visus kitus darbus. Valgymų nepraleisdavau.

Mano racione atsirado daugybė šviežių daržovių, sumažėjo mėsos ir pieno produktų. Atsirado ankštinių daržovių patiekalų, žuvies, riešutų ir sėklų.

Įprastus miltinius patiekalus pakeičiau į grūdų košes ir bemielę viso grūdo duoną. Rinkausi kuo mažiau apdorotus produktus.
Valgiau tik skanų maistą. Jei kuri daržovė neskani – ieškodavau lygiaverčių alternatyvų.

Visada siekiau, kad būčiau soti, tai labai svarbi sveikos mitybos taisyklė.

– Koks sporto vaidmuo? Kaip teko pakoreguoti savo įpročius?

– Mesdama svorį visiškai nesportavau. Tiesą sakant, jei į kursus ateina nesportuojantys dalyviai, rekomenduoju jiems du mėnesius nepradėti sportuoti, tų, kas sportuoja, prašau nedidinti krūvio. Nuoširdžiai tikiu, kad sportas reikalingas. Tačiau jis reikalingas ne svoriui mesti, o gerai savijautai.

– Kokius lieknėjimo etapus galėtumėte įvardyti?

– Manau, dauguma gali patvirtinti, kad svorį numesti nesunku, nes tai limituotas laiko tarpas.
Esminis etapas yra svorio stabilizavimas ir išlaikymas ilgą laiką. Remiantis pasauline statistika, tik penki procentai žmonių išlaiko numestą svorį bent vienus metus. Mano istorija liudija tą pačią situaciją. Pokyčiai veiksmingi tik tuomet, jei imatės ne trumpalaikių priemonių, bet keičiate mitybos įpročius visam laikui.

– Kas asmeniškai Jus labiausiai viliojo – gražesnė išvaizda ar geresnė savijauta, sveikata?

– Daugiausia motyvavo ne mažėjančios apimtys bei krentantis svoris, bet puiki savijauta. Dingo galvos skausmai, iš esmės pagerėjo odos būklė. Sergu atopiniu dermatitu, turiu didžiulę alergija maistui bei dulkėms. Šios ligos nepranyko, bet situacija labai pasitaisė.

Gera savijauta man pats didžiausias motyvuotojas.

Džiaugiuosi, kad mano vedama sveikos mitybos programa domisi vis daugiau jaunų žmonių, kurie neturi antsvorio ir yra puikios sveikatos. Jie nori tokie išlikti ilgą laiką. Prevencija visada yra daug paprastesnė ir efektyvesnė, nei sunkių pasekmių lengvinimas. Dažniausiai lėtinių ligų nebegalima išgydyti, įmanoma tik sulėtinti progresą ir sumažinti simptomus.

Nuoširdžiai pasidžiaugiu tais momentais, kai programos dalyviai, atėję tik numesti svorio, pasijunta taip pat puikiai, kaip ir aš kadaise, kai gera savijauta ima džiuginti daug labiau, nei numestas svoris.

Skaityti komentarus (žiūrėkite žemiau) (70) Rašyti komentarus (žiūrėkite žemiau)

Įkelkite savo komentarą

*

  1. Ilma | 2017-05-28 00:21 Atsakyti

    Sveiki,
    Noreciau paklausti ka patartumete valgyti zmonems dirbantiems pamainomis. Man daznai tenka dirbti naktimis. Noreciau suzinoti Kaip maitintis nakti kad tureciau energijos ir buciau budri darbo metu.
    Aciu

  2. Aurimas | 2017-04-11 19:27 Atsakyti

    Sveiki. Mano problema yra,kad aš vakgau nakties metu. Einu miegoti,o po valandos pabudęs lekiu iki šaldytuvo ir betką suvalgau. Ir taip keletą kartų per naktį. Miegu,pabundu,valgau,miegu ir taip sukasi ratas. Rytas pabudęs jaučiuosi šlykščiai,nes prisivalgiau per naktį. Svoris auga. Ką daryti?Kaip nustoti valgyti naktimis?

    • Sulieknėk sveikai | 2017-04-13 09:06

      rekomenduoju užsirašyti į kursus, tikėtina, kad jūsų budrumo, miego ir mitybos režimas nesureguliuotas, netinkama mityba dienos metu. Jau per pirmas savaites susitvarkius ši problema turėtų baigtis. http://www.sulieknek.lt/registracijos-forma/

  3. Alina | 2017-03-07 21:24 Atsakyti

    Per 2m plius 20kg

    • Sulieknėk sveikai | 2017-03-14 10:21

      Galime padėti, viskas pataisoma. Užsiregistruokite į kursus ir grįšite į savo normalų svorį.

  4. Ieva | 2016-08-28 09:32 Atsakyti

    Laba diena,
    jusu interneto svetaineje ir google paieskoje niekaip nepavyko rasti kokius mokslus esate baigusi. Gal galite pasidalinti sia informacija. Labai noreciau pradeti studijuoti ir butu naudinga Jusu rekomendacija ir atsiliepimai.
    Ieva Budiene

  5. Jessie | 2016-06-27 10:29 Atsakyti

    UUUPS =)Na was lese ich denn da??Liebe Katharina, es freut mich sehr das sie dir gefällt!!Und wenn du sie ein wenig brauchen kannst *gg*So konnte ich ein wenig eure Frckidlnehueit und ewige Gedult in Zeist belohnen *hoff*Schön wenn man so nett aufgenommen wir wie von euch =)Mein Kompliment =)Liebe GrüßeSylke

  6. Roseanna | 2016-06-27 09:02 Atsakyti

    Great post, very interesting concept. You make a good point that all the factors need to come into platiF.yness is essential part of our life.It depends on the service you get.You can visit to our site for more information.

  7. Ugnė | 2016-02-23 22:25 Atsakyti

    Sveiki
    Esu labai užimtas žmogus, dažniausiai namie nebūnu nuo 7-8 ryto iki 22-23 vakaro. Nevalgau mėsos ir beveik nevartoju druskos. Dažniausiai vakare susidarau planą, ką valgyti rytoj, jog visą maistą turėčiau su savimi, nes žinau, kad vėlai grįšiu namo. Sportuoju gan intensyviai sporto salėje ir baseine 3-5 kartus per savaitę, tačiau vėlai vakare. Tačiau mano svoris išlieka tas pats (64kg ~162-164cm), o mano kūną sudaro apie 33% riebalų. Atrodo maitinuosi pakankamai sveikai, vengiu saldumynų, tačiau vis susiduriu su ta pačia problema – kartais negaliu sustoti valgyti, nes jaučiuosi lyg skrandis kiauras būtų, tada valgau, valgau, galų gale persivalgau ir kartais netgi išsivemiu. Kai pradėjau planuoti ką valgysiu kitą dieną, beveik pavyksta to išvengti, bet deja nevisada galiu susivaldyti
    Valgyti galiu tik 7, 12, 16, 19 valandomis Ar galėtumėte patarti, ką valgyti ir kaip susidėlioti produktus, kad mityba būtų pilnavertiškesnė, kad išvengčiau raumenų irimo ir persivalgymo priepolių, bei pagaliau pradėčiau matyti pokyčius figūroje?

    • Sulieknėk sveikai | 2016-03-01 08:07

      Laba diena, rekomenduočiau Jums apsilankyti valgymo sutrikimų centre (Vilnius) arba kreiptis privačiai į dirbančius su valgymo sutrikimais. Pagal Jūsų apibūdinimą panašu, kad taip ir yra. Tai nesusiję su jūsų valgomais produktais. Jei reikės patarimo dėl privačių – paskambinkite man 861477992 patarsiu.

  8. Ina | 2016-01-26 21:19 Atsakyti

    Sveiki, daugiau kaip mėnuo kartą savaitėje darau iškrovos dieną, kurios metu valgau tik liesą jogurtą ir geriu vandenį. Iškrovos dieną vakarop pradeda labai skaudeti galvą. Ar tai normalu?

    • Mickey | 2016-06-27 10:49

      My trick or treat theory is that she doesn’t turn her lights on! Likely bc she is too cheap to buy candy & thinks the hugeeeeee lawn party should be more than enough.The brown food thing is bonkers. She needs “stream of con&siousnecss#8221; writing lessons. You are not supposed to publish every thought you have!

    • Sulieknėk sveikai | 2016-02-01 18:28

      Ne. Rinkitės košes, pagal išrovos dienų gidą ir viskas bus puiku.
      Lieas jogrtas ir šiaip ne kas:))) nevartokite jo.

  9. audra | 2015-07-26 23:24 Atsakyti

    Laba diena,
    Gal as ir nepastabi,taciau neteko girdeti kokius mitybos ar dietologijos mokslus baigete,kad konsultuojate lieknejimo klausimais?
    Dekui

  10. Irina Bartko | 2015-06-29 09:50 Atsakyti

    Добрый день! Уважаемая доктор, по рекомендации Гражины Вискупайтене обращаюсь к Вам за помощью!
    Я сейчас нахожусь на длительном лечении ревматоидного артрита и первым делом все врачи просили сбросить вес на 20 кг. Принимаю медрол и т.к. это гормональный препарат, я еще больше округлилась, чему способствует малоподвижность. У меня есть большое желание и время теперь освободилось для работы над своим весом. Прошу принять меня на лечение, обязуюсь выполнять все рекомендации. Заранее благодарю. Ирина.

    • Rocky | 2016-06-27 08:41

      I’m no nunitriotal expert but I don’t think Anton, (or anyone) regularly burns anywhere like 25,000 calories a day.And I think what the person asking last week was about how to keep the weight on or at an efficient level for racing ahd what this weight is. On the DVD Anton talks about just eating bagels and bread quite often (if I remember correctly) and yes, ice cream too.

    • Sulieknėk sveikai | 2015-06-30 10:34

      Moziem vam pomoch, registracija na virtualnuju grupu registracija@sulieknek.lt

  • Vaida Kurpienė

    Tel. +370 614 77992
    El. p. registracija@sulieknek.lt
    Viber +37061477992

  • Facebook

  • Instagram

    Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.