Atsikratyti celiulito reikia laiko. Jo mums trūksta nuolat, bet pradėkite nuo paprastų tempimo pratimų, kurie padės atsikratyti celiulito, suteikti jūsų kūnui lankstumo, o odai – lygumo.
Svarbu tempimo pratimus reikia atlikti ne mažiau kaip 2-3 min., nes giluminių sluoksnių tempimas prasideda tik po 30 sekundžių įprastinio raumenų tempimo. Atliekant pratimus, sukoncentruoti dėmesį į kvėpavimą (kvėpuokite normaliai, nesistenkite specialiai sulaikyti kvėpavimo). Rekomenduojama įkvėpti per nosį, iškvėpti per burną. Svarbu – nepersistengti. Jei pajuntate skausmą, sustokite ir atsipalaiduokite.
1 pratimas. Pakinklinės sausgyslės tempimas

Atsisėskite ant grindų (galite pasitiesti kilimėlį). Vieną koją ištieskite į priekį, kitą koją sulenkite ir pėdą atremkite į ištiestos kojos vidinę šlaunies dalį. Lenkitės per liemenį. Rankomis siekite ištiestos kojos pirštų, o pilvą ir krūtinę prispauskite prie kojos. Pajusite ištiestos kojos tempimą. Suimkite sau už šlaunies ar pėdos (priklausomai kaip jums išeina) ir lenkitės, kol pajusite raumenų pasipriešinimą. Užfiksuokite šią padėti kelioms minutėms. Pakartokite tą patį pratimą kita koja.
2 pratimas. Sėdmenų tempimas

Atsigulkite ant grindų. Sulenkite abi kojas per kelius ir pastatykite ant grindų. Sukryžiuokite dešinę koją per kairį kelią (dešinioji kulkšnis turi gulėti ant kairiojo kelio 90 laipsnių kampu). Pasilenkite į priekį ir rankomis apkabinkite kairę šlaunį taip, kad jūsų rankos būtų sunertos tuoj po keliu. Pakelkite kairę koją, kad pėda pasikeltų nuo žemės ir traukite ją į save. Turite pajusti dešiniojo sėdmens tempimą. Tempkite tol, kol pajausite raumenų pasipriešinimą. Užfiksuokite tą padėtį kelioms minutėms. Pakartokite tą patį pratimą su kita koja.
3 pratimas. Vidinių šlaunies raumenų tempimas

Atsisėskite ant grindų. Suglauskite abi pėdas į vieną kitą taip, kad keliai susilenktų ir žiūrėtų į priešingas puses. Sėdėkite tiesiai. Padėkite savo alkūnes ant vidinių šlaunų pusės ir lengvai bandykite spausti kelius prie grindų. Pajausite tempimą vidinėse šlaunų pusėse. Spauskite tol, kol pajusite raumenų pasipriešinimą. Užfiksuokite tą padėtį kelioms minutėms.
Jei neturite laiko ir šiems pratimams, o celiulito atsikratyti vis tiek norisi, tai pats paprasčiausias, bet labai efektingas pratimas kojoms ir sėdmenims yra lipimas laiptais (ypač per kelias pakopas). Kuo daugiau pakopų – tuo geriau dirba Jūsų sėdmenų raumenys.
Šaltinis celiulitas.eu