Naujieji metai  – pažadų sau laikas. Ar pažįstama Jums situacija, kai prabėgo metai, bet vėl žadame tą patį, ką ir pernai? Tvirtai tikime, kad šį kartą viskas bus kitaip…. bet ateina sausio antra, tada laukiame pirmadienio, tuomet dar kito pirmadienio…. kol apsisuka ratas ir vėl ateina Naujieji metai. Keliame sau didelius reikalavimus ir… patys išsigandę, kaip teks juos įgyvendinti, imame juos atidėlioti.
 „Sulieknėk sveikai“ pataria – pradėkite nuo mažų įsipareigojimų. Jei norite keisti mitybą, pradžiai pasirinkite tik vieną taisyklę. Pavyzdžiui, kas rytą valgykite pusryčius: kruopų košę, viso grūdo dalių duonos sumuštinį su daržovėmis  ar vaisius.  Jei žadate pradėti sportuoti, pažadėkite sau sausio mėnesį 4-5 rytus per savaitę pasimankštinti ar greitai pasivaikščioti. Pradžioje mankštai skirkite tik po 10 minučių. Lengviau atsidusote?… Atsirado šypsena Jūsų veide? Nustebsite kaip viskas paprasta. Žengę vieną paprastą žingsnį, netrukus žengsite ir antrą.