Lietuviai ypatingai dažnai pietums ir vakaienei renkasi mėsą, tačiau tai neigiamai atsiliepia jų sveikatai ir savijautai, teigia sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė. Ji rekomenduoja mėsą dažniau keisti žuvimi bei jos gėrybėmis. Bet ir čia galimi įvairūs pasirinkimai. Jei norisi karšto pateikalo geriausia rinktis liesą baltą žuvį, pavyzdžiui lydeką, menkę,  doradą ar jūros gėrybes, produktus, kurie yra sotūs, ir turi daug baltymų.
Porcijos kiekis: 1, kcal-294
Jūros gėrybės su daržovėmis – ingredientai:
250 g šviežios menkės filės gabaliukų
70 g žaliųjų žirnelių ankščių
120 g (0,5 vnt.) cukinijos
80 g paprikos
Gali būti ir kitos daržovės, kurios tinka kepti ant grilio. Pavyzdžiui, baklažanas, svogūnas, morkos.
Jūros gėrybės su daržovėmis – gaminimo žingsniai:
Daržoves supjaustome šiaudeliais.
Pakepame žuvį ant grilio. Puikiai tinka ir elektrinis nedidelis prietaisas, pasidedamas ant darbastalio. Kitas variantas – orkaitės grotelės. Likus kelioms minutėms iki pabaigos kepimo beriame ant grilio daržoves. Ir kartu dar šiek tiek pakepame. Skaniausia ir sveikiausia, kai daržovės išlieka traškios.
Paskaniname aštresniu čili padažu arba pašlakstome švelnesniais Teryaki ar sojos padažais.