Atsiliepimai

Vaida Kurpienė - jokių vaizdo redagavimo programų. Pačios išbandyta ir ištobulinta sveikos mitybos programa. Rezultatai akivaizdūs ir svarbiausia - ilgalaikiai.

Vaida Kurpienė – jokių vaizdo redagavimo programų. Pačios išbandyta ir ištobulinta sveikos mitybos programa. Rezultatai akivaizdūs ir svarbiausia – ilgalaikiai.

Pakeitus mitybą keičiasi ne ir kūno formos, ir sveikata:
– mažėja cholesterolis,
– mažėja kraujo spaudimas,
– normalizuojasi gliukozės lygis kraujyje, kiek esu sulaukusi diabetu sergančių padėkų, kad vos per mėnesį per pusę mažiau insulino reikia leistis!
– dingsta galvos skausmai,
– dingsta rėmuo,
– sumažėja ir nyksta aknė,
– sumažėja sąnarių skausmai
– mažėja nerimo.
Keičiasi net ir žmonių gyvenimai, nes atsiranda daug energijos gyventi.

Sulaukiu atsiliepimų, kurie skelbiami šiame puslapyje. Jau virš 600 šiam momentui. Dalyvių kalba ir stilius netaisomi. Svarbiausia – išreikšta emocija :)

Pasirinkti Jums tinkamą programą ir jos laiką galite kursų skiltyje (>>>)arba užsisakyti mitybos planą>>>

Skaityti atsiliepimus (žiūrėkite žemiau) (605) Rašyti atsiliepimus (žiūrėkite žemiau)

Įkelkite savo atsiliepimą

*

  1. Daiva (kursai) | 2018-07-31 18:25

    Šie kursai buvo nuostabi pavasario ir vasaros dovana sau. Daugiau žinių apie sveikesnę mitybą – bet ne sausų faktų, o priežasčių ir pasekmių :-) Kai sužinai, kas, kaip ir kodėl – lengviau suprasti, susivokti ir daryti išvadas. O rezultatai kalba už save – geresnė savijauta, hormų veiklos pusiausvyra, sumažėjęs svoris, suregulliuotas režimas ir daugybė puikių receptų čia ir dabar :-)

    Ačiū JUMS!

  2. Regina (kursai) | 2018-06-05 11:43

    Labai dziaugiuosi, kad atradau Jus.
    Pagrindinis tikslas buvo sveika mityba man i mano seimai. Labai norejau, noriu ir noresiu, kad maistas butu vaistas.
    Labai smagu ir svarbu buvo suzinuoti kas su tavimi vyksta, kai suvalgai viena ar kita produkta.
    Siai dienai nuo kursu pradzios numeciau 4kg, tai ne buvo tikslas, bet malonus priedas. Reikia nauju sukneliu, senos per dideles:)
    Darbe pradejo klausineti kokios dietos laikaus:) Visiems pasakoju, kad jokia cia ne dieta, o teisingai subalansuotas maistas.
    Niekada nesilaikiau jokiu dietu, o dabar dar karta isitikinau, kad tai blogis.
    Turiu jusu dvieju sezonu planus. Labai geras papildomas saltinis info ir receptu. Nesivadovauju juo griestai, bet patinka kad receptu gausa vienoje vietoje.
    Aciu uz Jusu darba.

  3. Laura (kursai internetu) | 2018-06-05 11:30

    Noriu Jums padėkoti už puikius kursus, už įkvėpimą, naujas žinias ir sugrąžintą gyvenimo džiaugsmą 😃
    Galiu drąsiai sakyti, ačiū, kad sugrąžinot man 1/4 gyvenimo 😊
    Iki kursų, dėl išreikštų PMS simptomų ,o ypač dėl stipraus krūtų skausmo, jau gerą savaitę prieš mėnesines, miegodavau su liemenėle. Ir išvis, tuo metu gyvenimas sulėtėdavo ir vis galvodavau, kokia moters dalia – iš kiekvieno mėnesio išbraukta po 2sav, dėl vienokių ar kitokių nepatogumų… Kaip ir buvau su tuo susitaikius, nes galvojau, kad tiesiog tokia fiziologija. O į kursus užsirašiau visai dėl kitų priežaščių.
    Praėjo vienas kursų mėnuo – džiaugiausi sumažėjusiu svoriu, naujų skonių atradimu, geresne savijauta ir ‘pasigedau’ PMS simptomų!!!!
    Net bijojau džiaugtis, bet – praėjo antras ir jau trečias mėnuo – o savijauta nuostabi! Miegojimo liemenėlė ilsisi stalčiaus apačioje 😋 Jau -7kg, nusiskundimai dėl kurių užsirašiau į kursą išnyko (buvo atsiradusi neaiškios kilmės alergija, matyt kažkoks amerikoniškas alergenas, nes gyvendama Lt jokių alergijų neturėjau).
    Taigi, dabar džiaugiuosi gyvenimu kiekvieną dieną (na, išskyrus kelias pirmąsias ciklo dienas, būna šiokių tokių trikdžių 😆) ! Pradėjau jau ir kito sezono mitybos planą, pagavo azartas – norisi vis kažką naujo paragauti, o dar kai ir kg tirpsta 😀
    Ačiū Jums už tai!

  4. Laima (mitybos planas) | 2018-06-05 11:23

    Svoris per mėnesį nukrito 3 kg. Ašku buvo šventės, nukrypimų, bet vėl grįždavau į mitybos planą.Ir toliau laikausi mitybos principų.O dabar apie kraujo rodiklius:man buvo aktualu kraujo spaudimas ir cholesterolis. Tai va: vaistų nuo kraujo spaudimo nebereikia, jis į mažąją pusę (vaistus nuo padidėjusio kraujo spaudimo gėriau apie 13 metų. Kraujo tyrimus pasidariau,nieko netrūksta.) O cholesterolis sumažėjo nuo 8,42 iki 7,8 (nors gydytojai sakė kad nuo maisto mažai priklauso, bet sumažėjo). Šiandien buvau Kardiovitoje ,pagal programą tyrė širdies darbą, tai gydytoja pagyrė, rezultatai geresni negu pernai.Toliau stengiuosi maitintis pagal pagal jūsų pateiktus receptus, truputį pakoreguoju pagal savo skonį, ir viskas gerai. Ačiū Jums.Sėkmės.

  5. Kristina | 2018-06-05 11:17

    Plane ir knygoj perskaičiau nemažai naudingos informacijos. Ačiū :) gerai! Maistas skanus, pasižymiu vis skanesnius receptus. Per pirmas dvi savaites nukrito 2,3 kg. Labai gera savijauta, žvalensnė jaučiuosi, miegas pagerėjo, atrodo net nugaros skausmai dingo (gal tik sutapimas).

  6. Viktorija | 2018-06-05 09:33

    Man 49-eri. Antsvorio kaip ir neturėjau. Tačiau žvelgiant į jaunystės laikus, anksčiau svoris buvo žymiai mažesnis (kai baigiau mokyklą svėriau 52 kg; kai auginau vaiką -46 kg; o šiaip svoris visą laiką sukinėjosi apie 52 kg).
    Didelių nusiskundimų kaip ir nebuvo. Tačiau buvau nepatenkinta savo kūno formomis, jaučiau milžinišką potraukį saldumynams (vakarais darydavau kratą namie ieškodama užsilikusio skanėsto). Absoliučiai negėriau vandens ir valgiau kada papuola be jokio režimo.
    Kas mane paskatino imtis pokyčių? O gi – treninginės kelnės, su kuriomis vaikščiojau namuose. Jos pradėjo man spausti, tapo per mažos. Galvojau, nieko tokio. Tačiau teko prakirpti kelnių gumą, kad nespaustų. Tada ir nusprendžiau, kad reikia susiimti.
    Išbandžiau kažkokį mitybos planą, skelbiamą internete. Dabar po Jūsų paskaitų suprantu, kad tai buvo tikras siaubas. Ten pažiūrėjo, koks svoris dabar, kokio svorio noriu, kaip greitai ir sudarė planą – 800 kcal per parą. Esi alkanas ir susigadini sveikatą. Plano laikiausi 1 dieną.
    Tada užtikau Jūsų puslapį. Užsisakiau rudeninį mitybos planą. Man patiko. Supratau, kad reikia kažkokių teorinių žinių – užsirašiau į paskaitas.
    Esu labai labai be galo be krašto patenkinta. Po paskaitų supratau pagrindinius mitybos principus, žinau ką ir kaip rinktis, ką darau gerai ir ką sau galiu leisti (nukrypti nuo taisyklių ir pan.).
    REZULTATAI:
    svoris buvo 57,7; dabar 51,5 (minus 6 kg nors nebuvo nuo ko mesti. Man atrodo, kad numesti kelis kilogramus nuo nedidelio sunkiau nei nuo didelio svorio).
    Sumažėjo vidinių (visceralinių) riebalų – buvo virš normos, dabar normos ribose.
    Sumažėjo kūno apimtys (viso 36,5 cm): liemens – 8 cm, pilvo – 8 cm, klubų – 9 cm ir kt.
    Maitinuosi laikydamasi režimo 5 kartus per dieną.
    geriu vandens ir nežinau, kaip gyvenau be jo.
    Kartais leidžiu sau suvalgyti skanėstų.
    Esu patenkinta savimi ir savo kūnu.
    Buvau išvykusi atostogų į Melburną (Australijos kulinarijos sostinę) – laikiausi mitybos principų, kuriuos išgirdau per paskaitas. Taigi maitinausi skaniai ir nepriaugau svorio net per atostogas.
    Ačiū Jums labai.

  7. Ligita | 2018-06-05 09:32

    vis pažiūriu Jūsų motyvuojančius video. Jaučiu, kaip po truputį keičiasi mano požiūris į maistą. Neberašiau Jums apie nuotaiką ir energijos antplūdį, nes atsiliepimų apie tai jau daug prirašyta. Bet tikrai patvirtinu, kad maistas puikiai sudėliotas. Tokia mityba teikia daug energijos, nuo to ir mintys šviesesnės, ir gyvenimas gražesnis, o ir svoris tirpsta sveikai, pamažu. Jau malonu darosi eiti į drabužių parduotuves, smagu, kai sau pradedi patikti.
    Ačiū Jums, esu labai patenkinta:)

  8. Henrika | 2018-04-11 10:25

    Sakau didelį ačiū, Vaidai už tai, kad parodė, jog yra labai daug skanių sveikų patiekalų, ir jie – ne vien mėsa :) Už tai, kad apjungei informacijos kratinį (apie įvairius maisto produktus, maisto derinimą, vandenį ir t.t.), buvusį mano galvoje. Viskas dabar susidėliojo į atitinkamus stalčiukus, o jei kas ir iškris – tai visada žinau, kur kreiptis 😉 Ačiū. Sieksiu rezultatų ir toliau.

  9. Sulieknėk sveikai | 2018-04-06 17:49

    Po mėnesio – nukritės, svoris, bendra savijauta geresnė, oda pastebimai skaistesnė, galvos skausmai retesni, žinant, kad žiemos pabaigoje/pavasarį padažnėja migrena. Akivaizdžiausias yra pokytis virškinimo sistemoje: tuštinimsis reguliaresnis ir keliantis mažiau nepatogumo, nesikaupia dujos (arba mažiau kaupiasi).
    Dar vienas puikus pokytis, tai sugrįžęs noras domėtis įvariais receptais, veganiškais patiekalais, ieškoti sveikesnių alternatyvų ir sveikų desertų, kurie pavyksta puikiai :) Gaminam sveikesnius OK dydžio snickers batonėlius :))

  10. Julita | 2018-04-06 17:11

    šiandien yra mano svėrimosi diena, o svarstyklės rodo 66,5 kg ( buvo 75 kg) !!! Tiesiog SUPER! Šiuo rezultatu esu be proto patenkinta. Jei būčiau žinojusi, jog kovoti su svoriu galima taip lengvai, būčiau taip ilgai nedvėjojusi… Jaučiuosi daug lengviau, energinga, visada soti (nereikia badauti) ir jokio potraukio saldumynams..kas iki tol sekėsi sunkiai.. Patiekalai labai paprasti, nesudėtingai pagaminami, mitybos planas aiškus ir galimas improvizavimas – tai labai patinka, nes palengvina gyvenimą :)

  • Vaida Kurpienė

    Tel. +370 614 77992
    El. p. registracija@sulieknek.lt
    Viber +37061477992

  • Facebook

  • Instagram

    Please enter an Access Token on the Instagram Feed plugin Settings page.