Vaida Kurpienė2019-06-21T14:39:57+03:00

Čia rasite sveikus receptus, turinčius žemą glikeminį indeksą, tinkančius priešuždegiminei mitybai, cholesterolio mažinimui, sergantiems cukriniu diabetu, svorio korekcijai ir sveikai gyvensenai. Visi receptai >

Čia rasite sveikus receptus, turinčius žemą glikeminį indeksą, tinkančius priešuždegiminei mitybai, cholesterolio mažinimui, sergantiems cukriniu diabetu, svorio korekcijai ir sveikai gyvensenai Visi receptai >

Lydytas sviestas (ghee)Vaida KurpienėPagrindinė nauda, kad kepant ant lydyto sviesto nesusidaro kancerogeninių medžiagų ir trans-riebalų, ko negalime išvengti kepant ant alyvuogių ar kitų aliejų. Pavyzdžiui 82% riebumo paprastame svieste yra: – 82% riebalų, – 2-4% baltymų – 14-18% vandens. Kaitinant sviestą, vanduo išgaruoja, baltymai sudega ir iškrenta ant indo dugno. Dėl šios priežasties nerekomenduojama kepti ant paprasto sviesto, nes tokie sudegę baltymai lieka maiste. Taip atsiskiria gintaro spalvos ir skaidrumo riebalas - lydytas sviestas. Laikymas. Lydyto sviesto arba kitaip ghee sviesto nereikia laikyti šaldytuve. Jis puikiausiai išlieka šviežias kambario temperatūroje net pusę metų, ar dar ilgiau, o tinkamai laikomas – net iki 10 metų. Mūsų Lietuvos kaimuose šitaip buvo ruošiamas sviestas žiemai. Lydytą sviestą (ghi) naudokite įvairiausiems karštiems patiekalams gaminti: blynams, duonoms, pyragams kepti. Taip pat bet ką kepti ant keptuvės. Išvalytas lydytas svietas nesudega jame kepant ar gruzdinant, dėl to gali būti naudojamas kelis ar net keliolika kartų. Jei nuo praėjusio kepimo ar gruzdinimo liko tešlos likučių, degėsių ar šiaip kokių trupinių, perkoškite “ghee” per sietą, įkloję į jį popierinę servetėlę, ir galėsite naudoti toliau. Išeiga: 1,5 – 1,7 l lydyto sviesto. Teksto autorė Aistė - www.jogosmityba.lt Foto: Kristinos Valaitienės
Energijos rutuliukai iš datulių, migdolų, šokoladoVaida KurpienėKai stinga energijos, ar norisi kažko saldaus, bet mažiau nuodėmingo prie puodelio kavos, renkamės sveikus energijos rutuliukus, kurių gaminimo procesas ne tik labai paprastas ir greitas, bet ir smagus! Šie sveikuoliški rankų darbo saldainiai puikiai tiks palepinti artimuosius. Receptas iš Šefo receptai
Lydytas sviestas (ghee)Vaida KurpienėPagrindinė nauda, kad kepant ant lydyto sviesto nesusidaro kancerogeninių medžiagų ir trans-riebalų, ko negalime išvengti kepant ant alyvuogių ar kitų aliejų. Pavyzdžiui 82% riebumo paprastame svieste yra: – 82% riebalų, – 2-4% baltymų – 14-18% vandens. Kaitinant sviestą, vanduo išgaruoja, baltymai sudega ir iškrenta ant indo dugno. Dėl šios priežasties nerekomenduojama kepti ant paprasto sviesto, nes tokie sudegę baltymai lieka maiste. Taip atsiskiria gintaro spalvos ir skaidrumo riebalas - lydytas sviestas. Laikymas. Lydyto sviesto arba kitaip ghee sviesto nereikia laikyti šaldytuve. Jis puikiausiai išlieka šviežias kambario temperatūroje net pusę metų, ar dar ilgiau, o tinkamai laikomas – net iki 10 metų. Mūsų Lietuvos kaimuose šitaip buvo ruošiamas sviestas žiemai. Lydytą sviestą (ghi) naudokite įvairiausiems karštiems patiekalams gaminti: blynams, duonoms, pyragams kepti. Taip pat bet ką kepti ant keptuvės. Išvalytas lydytas svietas nesudega jame kepant ar gruzdinant, dėl to gali būti naudojamas kelis ar net keliolika kartų. Jei nuo praėjusio kepimo ar gruzdinimo liko tešlos likučių, degėsių ar šiaip kokių trupinių, perkoškite “ghee” per sietą, įkloję į jį popierinę servetėlę, ir galėsite naudoti toliau. Išeiga: 1,5 – 1,7 l lydyto sviesto. Teksto autorė Aistė - www.jogosmityba.lt Foto: Kristinos Valaitienės
Energijos rutuliukai iš datulių, migdolų, šokoladoVaida KurpienėKai stinga energijos, ar norisi kažko saldaus, bet mažiau nuodėmingo prie puodelio kavos, renkamės sveikus energijos rutuliukus, kurių gaminimo procesas ne tik labai paprastas ir greitas, bet ir smagus! Šie sveikuoliški rankų darbo saldainiai puikiai tiks palepinti artimuosius. Receptas iš Šefo receptai

POPULIARIOS KATEGORIJOS:

„Visų pirma dėkoju už Jūsų kruopštų darbą! Mitybos planas sudarytas labai įvairus, maisto tikrai netrūksta.

Labai padeda pirkinių sąrašas, ne visi patiekalai mano skonio, bet daugelis tikrai skanūs. Atsirado daug energijos, per porą savaičių jau pavyko atsikratyti per 3 kg (nors atrodo, kad dar daugiau :)) Šiek tiek sudėtingiau atsirinkti patiekalus svečiuose, bet mokausi. Planuoju įsigyti ir kitus planus, nes tikrai naudinga!”

Rita, sveikos mitybos planas

„Jeigu gaučiau klausimą: „Ar patartumėte draugei užsisakyti šias paskaitas?“ Atsakyčiau, kad tikrai patarčiau draugams, nepaisant kūno sudėjimo, šeimyninės padėties ar amžiaus. Reikia turėti žinių apie visavertę mitybą, visi turi jaustis gerai po sotaus ir skanaus maisto. Vienas labai svarbus faktorius – visavertiškai maitintis yra skanu, niekada nesijaučia sunkumo pavalgius ir, be abejo, tai – sotu.”

Dalia, e-kursai

„Įdomios mitybos, režimo, motyvacijos pamokos ir baimių „iškrapštymas” bei suteiktas noras mylėti save kitaip nei iki šiol. Noriu gyventi sveikiau ir dalintis gautomis žiniomis su artimaisiais.”

Dalia, stovyklos dalyvė

„Pasiekimai – virškinimas, tuštinimasis puikiai susitvarkė, savijauta puiki, energijos yra visada. Aišku, ir svoris krito, kiek tiksliai, negaliu pasakyti, bet pilvas nebeišsipūtęs, jaučiuosi puikiai! Jūsų receptai labai skanūs, maistas nesikartoja, vis kitokie, nauji skoniai, neatsibosta maitintis! Puiku, jog yra atskiras pirkinių sąrašas kiekvienai savaitei. Man atrodo, išleidžiu kur kas mažiau pinigų apsipirkdama savaitei, nei kiekvieną dieną vis užeidama į parduotuvę ir prisirinkdama nereikalingų maisto produktų.”

Lina, sveikos mitybos planas

„Vis pažiūriu Jūsų motyvuojančius video. Jaučiu, kaip po truputį keičiasi mano požiūris į maistą. Neberašiau Jums apie nuotaiką ir energijos antplūdį, nes atsiliepimų apie tai jau daug prirašyta. Bet tikrai patvirtinu, kad maistas puikiai sudėliotas. Tokia mityba teikia daug energijos, nuo to ir mintys šviesesnės, ir gyvenimas gražesnis, o ir svoris tirpsta sveikai, pamažu. Jau malonu darosi eiti į drabužių parduotuves, smagu, kai sau pradedi patikti.

Ačiū Jums, esu labai patenkinta :)”

Ligita, e-kursai

„Labai džiaugiuosi, kad nusprendžiau čia atvažiuoti. Gavau viską, ko tikėjausi ir dar 100 kartų daugiau. Niekada nebuvau tokia tikra, kad man pavyks pasiekti savo tikslą.”

Jolita, stovyklos dalyvė

Straipsniuose sužinosite apie mitybos režimą, produktus bei maistines medžiagas. Visi straipsniai >

Straipsniuose sužinosite apie mitybos režimą, produktus bei maistines medžiagas. Visi straipsniai >

POPULIARIOS TEMOS:

NAUJIENLAIŠKIS

Užsisakykite ir gaukite dovanų e-knygą „Iškrovos dienų gidas”.

Užsisakyti naujienlaiškį
Informuojame, kad šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies). Toliau naršydami svetainėje arba paspausdami mygtuką "Sutinku" Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Sutinku