Yra įvairių variacijų,kaip pasigaminti avinžirnių kepsniukus. Vieni naudoja virtus avinžirnius, kiti- tiesiog mirkytus. Man skanūs abu būdai, tačiau mirkytų avinžirnių kepsniukai man tobuli. Jie traškūs ir labai sotūs.
Avinžirnių kepsneliai su šviežiomis kalendromiS recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
1 iš 1 balso
Pasiruošimas 1 d
Gaminimas 25 min.
Iš viso 1 d 25 min.
Kategorija Pietums, Vakarienei
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 455 kcal

Ingredientai
  

  • 200 g avinžirnių, mirkytų per naktį, tinka ir virti
  • 1 mėlynojo svogūno
  • 1 skiltelės česnako
  • kalendros šviežios, pagal skonį
  • citrinos sulčių pagal skonį
  • kumino pagal skonį
  • druskos pagal skonį
  • pipirų pagal skonį
  • lydyto sviesto kepimui

Paruošimas
 

  • Visus produktus sudedame į maisto trintuvą su 'S' formos peiliu ir triname iki rupios masės.
  • Rankomis formuojame norimo dydžio kepsniukus ir kepame ant mažo kiekio riebalų. Galima kepti ir orkaitėje.
  • Valgome tiek karštus, tiek ir kambario temperatūros.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 455kcal (23%)Angliavandeniai: 67gBaltymai: 19gRiebalai: 14gSočiosios riebalų rūgštys: 6gPolinesotieji riebalai: 3gMononesotieji riebalai: 3gTransriebalai: 1gCholesterolis: 22mgNatris: 124mgKalis: 792mg (40%)Skaidulos: 17g (49%)Cukrūs: 15g (60%)Vitaminas A: 388µg (49%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 16mg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 13µg (17%)Kalcis: 142mg (18%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 368µg (184%)Geležis: 7mg (50%)Manganas: 2mg (100%)Magnis: 113mg (30%)Fosforas: 381mg (54%)Selenas: 9µg (16%)Cinkas: 3mg (30%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Vakarienei
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: Keptuvėje
Recepto ir nuotraukos autorė Donata Vaisnoraitė
4 4 votes
Patiko? Įvertinkite!