Greitai paruošiama ir skani košė. Būtinai pabandykite pusryčiams. Nenusivilsite.
Bolivinės balandos košė su avokadu recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 12 val.
Gaminimas 10 min.
Brinkinimas 12 val.
Iš viso 1 d 10 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 269 kcal

Ingredientai
  

  • 60 g bolivinės balandos kynvos
  • 30 g avokado

Paruošimas
 

  • Vakare perplauname bolivinės balandos kruopas šaltu vandeniu ir užmerkiame, kad brinktų per naktį. Taip grūdai pradeda dygimo procesą ir tampa vertingesni, o ryte gaminimo laikas trumpesnis.
  • Ryte pakeičiame vandenį ir grūdus kartu su vandeniu (orientacinis santykis 1:2) užverdame.
  • Vos užvirus išjungiame ir paliekame brinkti. Kiek laiko truks brinkimas, priklausys nuo gaminamų porcijų kiekio, puodo ir viryklės tipo. Orientacinis laikas iki 5 min. Kruopos turi išlikti kramtomos konsistencijos.
  • Pagamintą bolivinės balandos košę pagardiname smulkintu avokadu ir išmaišome. Skanaus!

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 269kcal (13%)Angliavandeniai: 41gBaltymai: 9gRiebalai: 8gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 5mgKalis: 483mg (24%)Skaidulos: 6g (17%)Cukrūs: 1g (4%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 3mg (4%)Vitaminas E: 2mg (17%)Vitaminas K: 6µg (8%)Kalcis: 28mg (4%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 135µg (68%)Geležis: 3mg (21%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 127mg (34%)Fosforas: 290mg (41%)Selenas: 5µg (9%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: ​Virta
Nuotraukos autorė: Giedrė Renevė
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!