Labai greitai paruošiamos salotos, papildomai prie recepto galite pridėti dar ir kelis kiaulpienių lapelius.
Dilgėlių ir kopūstų salotos su agurkais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
00 balsų
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 20 min.
Kategorija Salotos
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 172 kcal

Ingredientai
  

  • 120 g agurkų
  • 80 g kopūstų baltagūžių
  • 40 g dilgėlių lapelių jaunų
  • 10 g alyvuogių aliejaus ypač tyro
  • druskos pagal skonį
  • krapų šviežių arba šaldytų, pagal skonį
  • juodųjų pipirų šviežiai maltų, pagal skonį
  • citrinos sulčių šviežiai spaustų, pagal skonį

Paruošimas
 

  • Kopūstus sutrakuojame stambia („burokine“) tarka ir pagniaužome rankomis. Agurkus sutarkuojame šiaudeliais.
  • Dilgėles nuplikome karštu vandeniu ir susmulkiname.
  • Daržoves ir dilgėles sumaišome su aliejaus, citrinos sulčių ir prieskonių mišiniu. Skanaus.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 172kcal (9%)Angliavandeniai: 20gBaltymai: 4gRiebalai: 11gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 60mgKalis: 582mg (29%)Skaidulos: 9g (26%)Cukrūs: 7g (28%)Vitaminas A: 1046µg (131%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 91mg (114%)Vitaminas E: 2mg (17%)Vitaminas K: 275µg (367%)Kalcis: 269mg (34%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 69µg (35%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 55mg (15%)Fosforas: 92mg (13%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Salotos
Dieta: Diabetic, Be glitimo
Gaminimo būdas: Šviežia
Nuotraukos autorė: Jolanta Kardelytė
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!