Vištienoje esantis vitaminas D padeda absorbuoti kalcį ir stiprinti kaulus. Vitaminas A padeda stiprinti regėjimą ir vaidina svarbų vaidmenį imuninėje sistemoje. Mineralai, tokie kaip geležis, yra naudingi susidarant hemoglobinui, raumenų veiklai ir užkertant kelią mažakraujystei. Kalis ir natris yra elektrolitai, kurie padeda išlaikyti skysčių pusiausvyrą, o fosforas padeda išspręsti silpnumo, kaulų būklės, smegenų funkcijos, dantų ir medžiagų apykaitos problemas.
Geras pasirinkimas pietums. Paragavus norėsis dar, tikrai nėra sudėtinga paruošti.
Komentaruose palikite savo pastebėjimus.
Gruose troškinta vištiena su imbieru recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
00 balsų
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 15 min.
Iš viso 20 min.
Kategorija Pietums
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 337 kcal

Ingredientai
  

  • 150 g vištienos krūtinėlės
  • 2 v.š sojos padažo su sumažintu druskos kiekiu. Jei namie turite tik įprasto sojos padažo, tuomet nebedėkite druskos
  • 0,5 a.š. raudonėlio džiovinto, jei turite šviežio – dar geriau
  • česnako
  • imbiero
  • cinamono
  • druskos

Paruošimas
 

  • Nulupkite česnako skiltelę ir imbierą, smulkiai juos sukapokite ar sutrinkite.
  • Vištienos krūtinėlę supjaustykite 1 cm storio juostelėmis.
  • Vištieną sudėkite į karščiui atsparų dubenį ir marinuokite su sojos padažu, cinamonu, raudonėliais, česnaku, imbieru ir druska nuo 2 iki 3 valandų.
  • Jei neturite garinės orkaitės, tuomet paimkite puodą, pripilkite vandens ir pastatykite jį ant viryklės, o vištieną sudėkite į metalinį tinklelį virš puodo – kylantys garai ją troškins. O aš dėsiu indą su vištieną į orkaitę ir kepsiu pasirinkusi "kepimas garuose" programą, nustačiusi 80 laipsnių temperatūrą 15 minučių.
  • Vištiena išliks minkšta, lengvai kramtoma ir skani. Taigi net iš krūtinėlės – galima paruošti puikų patiekalą.
    Patiekite pagardine šviežiais lapeliais, pavyzdžiui: builių ar kitais žalumynais ir trupučiu sojų padažo.
    Skanaus!

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 337kcal (17%)Angliavandeniai: 3gBaltymai: 29gRiebalai: 23gSočiosios riebalų rūgštys: 6gCholesterolis: 113mgNatris: 257mgKalis: 284mg (14%)Skaidulos: 1g (3%)Cukrūs: 1g (4%)Vitaminas A: 210µg (26%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 3mg (4%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 8µg (11%)Kalcis: 32mg (4%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 9µg (5%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 30mg (8%)Fosforas: 221mg (32%)Selenas: 22µg (40%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums
Gaminimo būdas: Garpuodyje
Recepto autorė Vaida Kurpinė
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!