Blyneliai iš viso grūdo avižinių miltų yra sveikesnė alternatyva, pakeičiant visus ar dalį įprastų miltų.
Greitai paruošiami avižinių miltų blyneliai su bananais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
55 balsų
Pasiruošimas 7 min.
Gaminimas 5 min.
Iš viso 12 min.
Virtuvė Europietiška
Išeiga 2
Porcijoje 363 kcal

Ingredientai
  

  • 3 bananų (sunokusių)
  • 3 kiaušinių
  • 3 v.š. pilno grūdo avižų miltų
  • 1 v.š. lydyto sviesto

Paruošimas
 

  • Į dubenį sudedame šakute trintus bananus, įmušame kiaušinius, suberiame miltus.
  • Viską gerai išmaišome šakute.
  • Į keptuvę įdedame lydyto sviesto, išlydome jį ant vidutinės ugnies.
  • Pilame po maždaug 2 v.š. tešlos vienam blynui ir kepame, kol gražiai apskrunda.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 363kcal (18%)Angliavandeniai: 48gBaltymai: 12gRiebalai: 15gSočiosios riebalų rūgštys: 7gPolinesotieji riebalai: 2gMononesotieji riebalai: 5gTransriebalai: 0.03gCholesterolis: 265mgNatris: 98mgKalis: 766mg (38%)Skaidulos: 5g (14%)Cukrūs: 22g (88%)Vitaminas A: 470µg (59%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 15mg (19%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 1µg (1%)Kalcis: 52mg (7%)Varis: 0.2mg (20%)Folio rūgštis: 70µg (35%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 72mg (19%)Fosforas: 220mg (31%)Selenas: 26µg (47%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Dieta: Be glitimo, Be pieno produktų, Vegetariškas
Gaminimo būdas: Keptuvėje
Recepto ir nuotraukos autorė: Ernesta Rakauskiene
3.8 4 votes
Patiko? Įvertinkite!