fbpx
Renginiai kraunami
Šis renginys jau įvyko.

6 savaičių trukmės mitybos įpročių keitimo programa, kuri jums gali pagelbėti:

  • numesti svorio;
  • nustoti bijoti pokyčių ir pagaliau imtis veiksmų;
  • puikiai jaustis ir patikėti, kad pokyčius galima įgyvendinti ilgam laikui;
  • sumažinti cholesterolį;
  • sumažinti kraujospūdį;
  • sumažinti per didelį gliukozės kiekį;
  • atrasti valgymo džiaugsmą be kaltės jausmo.

Kursus veda lektorė, dietistė, populiarių knygų autorė – Vaida Kurpienė.
Kursų pradžia – spalio 5 d. (antradienis) 18:00 val.
Reguliarumas – kartą per savaitę, antradieniais 18:00 – kas kartą vienas seminaras su klausimų atsakymų sesija.
Vieta – speciali uždara Facebook grupė – patogu, nes negalėjus sudalyvauti ir paskaitos įrašą, ir dalomą medžiagą rasite būtent ten.  Esant poreikiui paskaitas galėsite pasižiūrėti kelis kartus, o komentaruose – užduoti klausimus.

PROGRAMA:

    • 6 grupės susitikimai / paskaitos – kartą per savaitę, antradieniais 18:00 val.;
    • klausimų-atsakymų sesijos po seminarų bei specialioje Facebook grupėje;
    • daloma medžiaga: schemos, lentelės, produktų sąrašai;
    • paskaitos ir jų įrašai.

KAINA*:

  • mažiau, nei 16 eur už savaitę. 6 paskaitos kainuoja 94 eur mokant iš karto už visą kursą
  • kai mokama dalimis:
    a) 54 eur sumokama per nurodytą registracijos laiške laiką (laišką atsiųsime per 2 darbo dienas po registracijos);
    b) 54 eur  sumokama po 3 paskaitos gavus laišką su mokėjimo informacija. Negavus apmokėjimo nurodytu laiške periodu dieną iki 4-os paskaitos dalyvis(-ė)  bus pašalintas(-a) iš Facebook grupės be papildomo pranešimo ir praras prieigą prie visų kurso įrašų bei kitos skelbiamos grupėje informacijos.

*Mokestis negrąžinamas, neperkeliamas ir nekeičiamas į kitas paslaugas.

Paskaitos tema Paskaitos data Paskaitos laikas
1 Kaip sulieknėti be papildų ir valgant tą patį kaip iki šiol? [Tai įmanoma!!] 10.05 (antradienis) 18:00 – 19:30
2. Kiek kartų per dieną valgyti ir kada? Protarpinis badavimas ir 5 kartų valgymas. Kokių produktų vengti, o kurie suteiks didesnį sotumo jausmą? 10.12 (antradienis) 18:00 – 19:30
3.  Vanduo, sultys, kava, arbata – kiek iš tiesų reikia ir kada vartoti? Kokios pagrindinės klaidos vartojant, darančios įtaką svoriui ir sveikatai?

Alkoholis kiek galima vartoti lieknėjant ir poveikis ko iki šiol nežinojote.

10.19 (antradienis) 18:00 – 19:30
4. Kaip susidėlioti savo mitybos planą per 15 minučių? Praktinis užsiėmimas. 10.26 (antradienis) 18:00 – 19:30
5.  Baltymai: kokius rinktis, kaip išdėlioti savaitėje. Kaip atsirinkti, kurių vengti? Aptariami žuvis, mėsa, ankštiniai, pieno produktai ir kiaušiniai, baltymai visavalgiškoje, vegetarinėje bei veganinėje mityboje. 11.02 (antradienis) 18:00 – 19:30
6. Geri ir blogi angliavandeniai. Mitai ir tiesa. Kokie geriausi cukraus pakaitalai. Kaip sugadinate gerus produktus namie? Kokie sveiki produktai sukelia alkį? 11.09 (antradienis) 18:00 – 19:30

 

Informacija

Data:
5 spalio d.
Laikas:
18:00 - 19:30
Kaina:
94€
Renginys kategorijos:
,
https://www.sulieknek.lt/

Organizatorius

Vaida Kurpienė
Telefonas:
+37061477992
El. paštas:
registracija@sulieknek.lt
View Organizatorius Website
19 komentarai
naujausi
seniausi most voted
Inline Feedbacks
Peržiūrėti visus komentarus

Man patinka labai įvairus maistas , net neįsivaizdavau, kiek daug produktų galima valgyti ir jie net nesikartoja. Esu patenkinta šiuo, Jūsų sudarytu man, planu . Sužinojau, kad galiu būti soti, laiminga ir nealkana ! Ir dar, svoris pamažėjo 3 kg. Tai pat pastebėjau, kad šiek tiek pagerėjo regėjimas ( arti man reikia akinių ), lyg ir išsisklaidė rūkas 😃

Labai dziaugiuosi, kad isbandziau jusu receptus su baklazanu, nes visada sakydavau, kad jau si darzove tikrai ne man, nemokejau jos ruosti. Vis dar kovoju pati su savim del saldumynu. Del skrandzio deginimo valgymas pagal jusu plana tikrai labai padejo. Odos problemos pamazu tvarkosi, smagu. Kadangi, plano norejau ne del svorio metimo, tai tas svoris man ir nenukrito, nes savaitgaliais tikrai leidžia pasimegauti patiekalais kuriuos megau anksciau, tik dabar zymiai mazesnemis porcijomis. Pamacius jusu ziemos plana is karto galvojau, kad man jis per sunkus as jo negalesiu laikytis, dziaugiuosi, kad isbandydama pavasario ir vasaros planus man siu minciu nebekilo, ir labai… Skaityti toliau »

Plano laikausi penktą savaitę,kai kuriuos produktus pakeičiu. Žodžiu,pati manau,kad nuklystu nuo užrašyto plano tikrai nedaug.Sunkiau atsispirti didesniam kiekiui uogų ir vaisių.Netekau 5kg.Tai mane džiugina,tuo esu patenkinta.O energijos netrūko ir anksčiau,sveikata itin nesiskundžiau.Tik viena bėda,kuri neišsisprendė-vidurių užkietėjimas. Man patinka taip maitintis,tenkina pokyčiai.Planuoju taip maitintis visada.

Labiausiai džiaugiuosi, jog pripratau ryte valgyti košes. Išmokau skaityti maisto sudėtį, derinti maistą, atradau naujų skonių. Perskaičiusi Jūsų knygą supratau, kad nėra nieko neįmanomo tik reikia kalbėti su savimi išgirsti savo kūną ir padėt sau o ne kenkti, pamilti save. Išmokau pobūvių metu atsisakyti ir nesijausti nedėkinga per prievartą kišamo maisto ir nematyti man netinkamo. Tikrai daug ką kitaip supratau renkantis ir gaminant patiekalus. Ačiū Jums. Noriu su Jumis pasidžiaugti mano pagamintais ir įamžintais patiekalais, kuriuose yra daug Jūsų patarimų.

Man labai patinka Jūsų komandos sudarytas planas! Ir kas man buvo netikėčiausia, tai kad jo labai paprasta laikytis. Žinoma, nesilaikiau jo visu 100proc., tačiau kg tirpsta, kas tikrai labai džiugina. Realiai nuo tada, kai pradėjau laikytis plano, tai nukrito beveik 4kg. Pirmą savaitę atrodė, kad maisto labai daug, ne viską net pavykdavo suvalgyti. Tačiau dabar taip nėra. Jaučiuosi kupina jėgų, nealkana ir svarbiausia puikios nuotaikos, kadangi racionas labai įvairus.

Širdingai ačiū už paskaitas.  Aš daug ką supratau. Aš daug ko išmokau ir tikrai žinau, kad
pasieksiu savo tikslą.

Sudalyvavau 6 sav. programoje, užsisakiau pavasario mitybos planą. Jūs taip gražiai įtraukėt
į savo kompaniją, kad net miela širdyje.

Norėčiau padėkoti už išsamų gyvent sveikiau informacija sužinojau daug. Labai patiko paskaitos
tikiuosi neapsileisiu. Svoris po truputi krenta esu patenkinta išmokau susiplanuoti dienos meniu.

Laikausi visų Jūsų rekomendacijų ir mitybos plano. Svoris buvo 99kg. Šiai dienai – 96.5 kg. Labai
džiaugiuosi, kad lankiau Jūsų 6 savaičių paskaitas.

Noriu padėkoti už išsamias paskaitas. Buvo įdomu klausyti ir sužinoti nemažai naujos
informacijos��.Stengiuosi užsibrėžtus tikslus įgyvendinti ir toliau bei keisti įpročius.

Noriu Jums padėkoti už šiuos nuostabius 6 savaičių kursus., už įkvėpimą, motyvaciją .Kiek daug sužinojau apie sveiką mitybą. Svoris krenta, apimtys mažėja. Maistą gaminu pagal Jūsų mitybos receptus. (Parsisiunčiau Žiemos ir Pavasario). Atradau košių valgymą iš ryto, miego režimas ir daugelis kitų įpročių.

Kahoot testas -nuostabus dalykas, žinių įtvirtinimas ir azartas, vieną kartą net tapau nugalėtoja ir gavau prizą. Ačiū.
Dalyvausiu ir kituose kursuose.

Didžiuojuosi savimi, kad turiu norą keistis, sveikai maitintis ir būti sveikesnei, žvalesnei.

As ir noreciau prisideti ir padekoti. Kiekviena savaite labai laukiu paskaitu, o ir suzinau tikrai daug.

Norėčiau padėkoti už paskaitas. Buvo tik 2, bet labai daug galvoje pasikeitė. Labai kitų paskaitų

Labas vakaras.
O kaip vyksta jūsų palaikymas? 😊

Noriu padėkoti už įkvėpimą, naudingą informaciją ir suteiktą motyvaciją :)  Kursus pradėjau lankyti ne savo iniciatyva, juos man padovanojo artima giminaitė. Liksiu jai amžinai dėkinga :) Apimčių deja nematavau, bet kad jos sumažėjo akivaizdu. Rūbai išduoda. Tai aišku „nieko gero“, nes atsilieps finansiškai- jau negaliu dėvėti kai kurių rūbų, nes jie apdribę :) Bet pasitenkinimo jausmas – didžiulis ! :) Taigi atsakymas apie emocinę savijautą akivaizdus- didėja pasitikėjimas savimi, absoliučiai :) Kiekvieną kartą, kai užsisegdama diržą matau, kad vis reikia daugiau suveržti- keliu nosį į viršų ir puošiuosi šypsena :) Kas dar pasikeitė savijautoje ? Nebenoriu miego po pietų !… Skaityti toliau »

Tikrai labai ačiū už kursus. Pirmiausia, tai noriu pasveikinti, kad puikiai susitvarkėte su karantino iššūkiu ir taip greitai persiorientavote į zoom aplinką, viską aiškiai dėstėte, viskas buvo tvarkoje, tos valandos prabėgdavo taip greitai, kad po jų dar likdavo daug minčių galvoje, dėliodavosi informacija. Tikrai nemaniau, kad galima taip puikiai lankyti online kursus ir jaustis kaip grupėje, tiesiogiai bendrauti, juoktis ir pan. Be to, tai labai padėjo išgyventi ir karantino metu kilusį nerimą dėl visos situacijos, tikrai buvo labai gera laukti antradienių.   Patys kursai man labai patiko. Atrodo, kitiems galėtų skambėti nuobodžiai “Sveika mityba, sveikas gyvenimo būdas ir t.t.”, bet buvo… Skaityti toliau »

Vienas geriausiu dalyku buvo sprendimas lankyti Jusu kursus :)

Noriu padėkoti už kursą. Buvo daug naudingos medžiagos ir veiksmingų patarimų. Ačiū už Jūsų laiką ir nuoširdų darbą.

Go to Top