Užgriuvus netikėtiems svečiams suktis reikia greitai, kad būtų skanu ir skonis tiktų. Obuolius mėgsta ir vaikai, ir suaugę. Tačiau šie vaisiai ne visiems yra sotus užkandis. Todėl juos gerai derinti su natūraliu riešutų sviestu, tuomet – didesnis sotumas – cukrūs pasisavina lėčiau ir sotumas trunka ilgiau – geriau pasisavina įvairūs vitaminai – mažiau sukelia skrandžio rūgšties gamybą, kas turi tokią problemą. Pabandykite ir komentaruose pasidalinkite apie savijautą.
Obuolių užkandis su riešutų sviestu recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
00 balsų
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 5 min.
Iš viso 10 min.
Virtuvė Europietiška
Išeiga 3 porcijos
Porcijoje 120 kcal

Ingredientai
  

  • 100 g obuolių
  • 50 g riešutų sviesto natūralaus

Paruošimas
 

  • Supjaustome obuolį juostelėmis.
  • Obuolių skilteles užtepame riešutų sviestu.

Pastaba

Patikslinimas dėl kiekio. Tie, kurie saugo taliją – riešutų sviesto tepa mažiau, nei nuotraukoje. Tie, kuriems reikia daug jėgų ir energijos – tepa negailėdami.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 120kcal (6%)Angliavandeniai: 8gBaltymai: 4gRiebalai: 9gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 2mgKalis: 160mg (8%)Skaidulos: 3g (9%)Cukrūs: 4g (16%)Vitaminas A: 18µg (2%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 2mg (3%)Vitaminas E: 4mg (33%)Vitaminas K: 1µg (1%)Kalcis: 58mg (7%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 9µg (5%)Geležis: 1mg (7%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 48mg (13%)Fosforas: 88mg (13%)Selenas: 1µg (2%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Desertai, Užkandžiai
Dieta: Be glitimo, Augalinis
Gaminimo būdas: Šviežia
Nuotraukos autorė: Donata Jokšienė
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!