Meškiniame česnake gausu geležies, magnio, fosforo, kalio, sieros, vario, vitaminų A , B1, B2, B3, B9, C. Vitamino C jame yra 10-15 kartų daugiau nei citrinose ir apelsinuose.
Ridikėlių ir pomidorų salotos su meškiniu česnaku recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
Dar nėra įvertinimų
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 5 min.
Iš viso 10 min.
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 112 kcal

Ingredientai
  

  • 200 g ridikėlių
  • 1 pomidoro
  • 30 g graikiško jogurto
  • 20 g grietinės
  • saujos meškinio česnako
  • druskos pagal skonį
  • juodųjų pipirų pagal skonį

Paruošimas
 

  • Ridikėlius supjaustome plonais griežinėliais.
  • Pomidorą supjaustome nedideliais gabaliukais.
  • Susmulkiname meškinio česnako lapus.
  • Viską sumaišome su jogurto ir grietinės mišiniu ir pagardiname prieskoniais.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 112kcal (6%)Angliavandeniai: 14gBaltymai: 6gRiebalai: 5gSočiosios riebalų rūgštys: 2gPolinesotieji riebalai: 1gMononesotieji riebalai: 1gCholesterolis: 12mgNatris: 150mgKalis: 833mg (42%)Skaidulos: 5g (14%)Cukrūs: 9g (36%)Vitaminas A: 1165µg (146%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 47mg (59%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 13µg (17%)Kalcis: 120mg (15%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 72µg (36%)Geležis: 1mg (7%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 39mg (10%)Fosforas: 135mg (19%)Selenas: 5µg (9%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Salotos, Vakarienei
Dieta: Low Calorie, Low Fat
Gaminimo būdas: Šviežia
Recepto ir nuotraukos autorė Donata Vaisnoraite
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!