Sveikos mitybos specialistė, „Sulieknėk sveikai“ studijos vadovė Vaida Kurpienė primena, kad senais laikais suši buvo natūralūs ryžiai susukti į jūros dumblių nori lapus. Tai buvo tikrai sveikas patiekalas, tačiau šiais laikais suši (sushi) dažniausiai įsivaizduojame ir valgome kaip šlifuotų ryžių patiekalą, pagardintą cukrumi ir įvairiais įdarais. Įprastai jūs suvalgote su jais nemažą kiekį  mus tukinančių paprastųjų angliavandenių.
Šį kartą mes siūlome kitą puikų receptą, kuris ypatingai sveikas ir gražus patiekti. Puikiai tinka svečių priėmimui. 
Kcal – 192
Daržovių suši sudėtinės dalys:
1 morka, supjaustyta ilgomis juostomis daržovių skustuku
40 gr. saulėgrąžų sėklų, susmulkintų
1 v. š. mirkytų ispaninio šalavijo sėklų (chia/čija sėklų)
2 a. š. garstyčių, pastos pavidalu
1 agurkas, supjaustytas juostelėmis
Daržovių suši gaminimo žingsniai:
1 Smulkintas saulėgrąžas sumaišome su ispaninio šalavijo (čija/chia) sėklomis, garstyčiomis.
2. Mišinį įvyniojame į morkos juosteles.
3. Įsmeigiame agurko pagaliuką.
Skanaus linki recepto ir fotografijos autorė sveikos mitybos programos dalyvė – Rita K.
 

0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!