Žuvų karalienė skumbrė! Viena iš daugiausiai Omega-3 savyje turinčių žuvų. Gaminkite įvairiais būdais – visaip skanu.
Skumbrė su burokėliais ir cukinijomis recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
Dar nėra įvertinimų
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 50 min.
Iš viso 1 val.
Kategorija Pietums, Vakarienei
Virtuvė Europietiška
Išeiga 2 porcijos
Porcijoje 272 kcal

Ingredientai
  

  • 1 skumbrės
  • 2 burokėlių
  • 1 mažos cukinijos
  • 2 pomidorų
  • 4 ridikėlių
  • žalumynų mėgstamų, pagal skonį
  • rozmarino pagal skonį
  • avokadų aliejaus pašlakstyti
  • prieskonių žuviai pagal skonį
  • krapų pagal skonį
  • druskos pagal skonį
  • pipirų pagal skonį

Paruošimas
 

  • Skumbrę įtriname prieskoniais skirtais žuviai ir prismaigstome rozmarinų.
  • Kepame orkaitėje kol iškeps.
  • Skumbrei iškepus šalia jos dedame burokėlius apšlakstytus avokadų aliejumi.
  • Pašauname į orkaitę apkepti.
  • Cukinijas, pomidorus, ridikėlius ir žalumynus susmulkiname norimo dydžio gabalėliais.
  • Žuvį su daržovėmis patiekiame vienoje lėkštėje, pagardiname druska, pipirais ir krapais.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 272kcal (14%)Angliavandeniai: 25gBaltymai: 22gRiebalai: 10gSočiosios riebalų rūgštys: 2gPolinesotieji riebalai: 2gMononesotieji riebalai: 4gCholesterolis: 40mgNatris: 254mgKalis: 1467mg (73%)Skaidulos: 7g (20%)Cukrūs: 16g (64%)Vitaminas A: 1926µg (241%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 4µg (160%)Vitaminas C: 52mg (65%)Vitaminas D: 8µg (160%)Vitaminas E: 2mg (17%)Vitaminas K: 13µg (17%)Kalcis: 85mg (11%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 245µg (123%)Geležis: 3mg (21%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 96mg (26%)Fosforas: 251mg (36%)Selenas: 33µg (60%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Vakarienei
Dieta: Augalinis
Gaminimo būdas: Orkaitėje, Šviežia
Recepto ir nuotraukos autorė: Donata Vaišnoraitė
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!