Bulvės be reikalo išimamos iš raciono. Labai svarbus jų apdorojimas. Verdame jas sūdytame vandenyje su lupenomis. Turi daržovės išlikti stangrumas. Valgyti galite ir be lupenų, tik atminkite, kad jose didelis naudingų medžiagų kiekis.Šis patiekalas puikiai tinka pietums. Labai pravers sportuojantiems intensyvios treniruotės dieną.
Su lupena virtos bulvės su šviežiais burokėliais ir raugintais kopūstais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
54 balsų
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 20 min.
Kategorija Pietums
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 145 kcal

Ingredientai
  

  • 100 g bulvių vidutinė bulvė – 100 g, didesnei porcijai imkite 2-3 bulves
  • 100 g burokėlių šviežių
  • 100 g kopūstų raugintų

Paruošimas
 

  • Verdame bulves sūdytame vandenyje su lupenomis.
  • Kol verda bulvė ar bulvės pasigaminame šviežių daržovių garnyrą. Šviežius burokėlius (taip taip, nevirtus) nulupame ir supjaustome plonais šiaudeliais.
  • Sudedame kartu su raugintais kopūstais ir stipriai sugniaužome. Šias salotas galima pasiruošti vakare ir palikti pastovėti, kad burokėliai pasifermentuotų. Bus dar skaniau ir sveikiau.
  • Lėkštėje salotas pabarstome petražolėmis, šalia įdedame bulvę, štai ir visa maisto gamyba.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 145kcal (7%)Angliavandeniai: 33gBaltymai: 5gRiebalai: 1gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 102mgKalis: 916mg (46%)Skaidulos: 8g (23%)Cukrūs: 11g (44%)Vitaminas A: 98µg (12%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 61mg (76%)Vitaminas K: 78µg (104%)Kalcis: 68mg (9%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 168µg (84%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 58mg (15%)Fosforas: 123mg (18%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums
Dieta: Be glitimo, Augalinis
Gaminimo būdas: Šviežia, ​Virta
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!