Be silkės receptų – nė iš vietos. Tai puikus Omega 3 šaltinis, kurio reikia ir smegenims, ir nervinėms ląstelėms ir mažinti uždegiminius procesus.  Suvalgyti riebios žuvies reikėtų apie porą šimtų gramų per savaitę.
Silkės patiekalai dažniausiai gaminami su perkeptomis daržovėmis ir dideliu kiekiu riebalų, kurie pagadiną puikų produktą. Šis variantas kitoks. Net ir dabar, kai rašau kaupiasi seilės burnoje prisiminus skonį.
Ką ir kiek dėti surašė mano kolegė Aistė, vedanti maisto gaminimo kursus.

Sudėtinės dalys pagal porcijų dydžius

Maža porcija

Vidutinė
porcija

Didelė porcija

Produktai-sudėtinės dalys

Svoris, g

Svoris, g

Svoris, g

Švelniai sūdyta silkė 80 100 200
Šviežia jauna cukinija 200 200 200
Vyšniniai pomidoriukai 100 100 200
Natūralus medus 3 (1/2 a.š.) 3 (1/2 a.š.) 5 (1 a.š.)
Garstyčių padažas 2 (1/3 a.š.) 2 (1/3 a.š.) 4 (1/2 a.š.)
Pipirai 0,2 0,2 0,2
Petražolės 5 5 5
Kcal 282 334 627

Kaip gaminti labai gerai matoma nuotraukoje. Jei reikės daugiau instrukcijų drąsiai klauskite komentaruose.
Labai svarbus punktas- pirkti visą silkę ir ją išdarinėti namuose, kad kuo mažiau cheminių medžiagų būtu paliesta žuvis. Pirkite švelniai sūdytą. Jei per sūri, prieš patiekdami pamirkykite vėsiame vandenyje.
Galite pirkti ir file, jei žinote kur parduoda neapdorotą atvėsintą.
Jei turite padidintą kraujospūdį ar polinkį į skysčių kaupimąsi, šį silkės patiekalą gaminkite pietums. Visiems kitiems puikiai tiks ir pietums, ir vakarienei.
Skanių atradimų!