Aštuonkojis turi daugokai natrio – net 460 mg bei 96 mg cholesterolio (apie 1/3 paros normos). Kas turi padidintą kraujospūdį, cholesterolį – saikingai vartokite. Bet puikiai tinka vaikams ir paaugliams.
Virtas aštuonkojis, pateiktas su karštomis ir šaltomis daržovėmis recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
Dar nėra įvertinimų
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 39 min.
Iš viso 49 min.
Kategorija Pietums
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 113 kcal

Ingredientai
  

  • 1 aštuonkojo čiuptuvo
  • 2 skiltelių česnako
  • sviesto kepimui
  • druskos pagal skonį
  • pipirų pagal skonį
  • čiobrelių pagal skonį

Paruošimas
 

  • Dedame aštuonkojo čiuptuvus į verdantį vandenį.
  • Verdame apie 20 minučių. Pabadome ar minkštas,jei ne, verdame dar apie 5 min., ir vis patikriname. Šis laikas galioja tokiodydžio čiuptuvams, kaip matote foto. Aš viriau apie 30 min. Jei bus didesni čiuptuvai, gali tektivirti ir iki 1 val.
  • Kai išverda, aštuonkojį nupilame šaltuvandeniu. Pirštu ar servetėle nutriname odelę.
  • Kai išverda, aštuonkojį nupilame šaltuvandeniu. Pirštu ar servetėle nutriname odelę.
  • Supjaustome gabaliukais.
  • Svieste pakepiname česnaką ir jame – trumpai aštuonkojį.
  • Pabarstome druska irpipirais, puikiai tinka čiobreliai.
  • Garnyrui renkamės mėgstamas daržoves.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 113kcal (6%)Angliavandeniai: 2gBaltymai: 1gRiebalai: 12gSočiosios riebalų rūgštys: 7gPolinesotieji riebalai: 1gMononesotieji riebalai: 3gTransriebalai: 1gCholesterolis: 31mgNatris: 144mgKalis: 38mg (2%)Skaidulos: 1g (3%)Cukrūs: 1g (4%)Vitaminas A: 405µg (51%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 4mg (5%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 1µg (1%)Kalcis: 19mg (2%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 1µg (1%)Geležis: 1mg (7%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 4mg (1%)Fosforas: 16mg (2%)Selenas: 1µg (2%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums
Dieta: Low Fat
Gaminimo būdas: ​Virta
Recepto autorė Vaida Kurpienė
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!