Sumuštinis gali būti skanus ir sveikas. Išbandykite siūlomą variantą ir komentaruose pasiūlykite savo.
Visagrūdės duonos sumuštinis su avokadu recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
No ratings yet
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 5 min.
Iš viso 10 min.
Kategorija Pusryčiams, Sumuštiniai
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 287 kcal

Ingredientai
  

  • 1 avokado
  • 1 pomidoro
  • 1 riekės duonos viso grūdo
  • kanapių sėklų pagal skonį

Paruošimas
 

  • Duonos riekė aptepama trintu avokadu.
  • Dedame smulkintą pomidorą, beriame kanapių sėklas.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 287kcal (14%)Angliavandeniai: 28gBaltymai: 8gRiebalai: 18gSočiosios riebalų rūgštys: 3gNatris: 158mgKalis: 827mg (41%)Skaidulos: 9g (26%)Cukrūs: 6g (24%)Vitaminas A: 1171µg (146%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 27mg (34%)Vitaminas E: 3mg (25%)Vitaminas K: 32µg (43%)Kalcis: 63mg (8%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 123µg (62%)Geležis: 3mg (21%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 55mg (15%)Fosforas: 181mg (26%)Selenas: 8µg (15%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pusryčiams, Sumuštiniai
Dieta: Augalinis
Gaminimo būdas: Šviežia
Nuotrauka: Kristinos Valaitienės
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!