Skysčių paros normos skaičiuoklė. Kiek Jums reikia išgerti vandens?

vanduo_water_glassDažniausiai, kalbant apie sveiką mitybą ir lieknėjimą apsiribojama informacija apie maistą. Svarbu atminti, jog pakankamai skysčių – svarbus veiksnys lieknėjant. Geriausias skystis- vanduo. Verta periodiškai išgerti 10-14 dienų kursą aukštos mineralizacijos mineralinio vandens, taip pat du-tris kartus per dieną pasimėgauti geros kokybės arbatos puodeliu.   

Paros normos formulė paprasta – Jūsų kūno svoris (kg) dauginamas iš 0,03 (30 ml) = x litrų jūsų dienos teorinė* norma. Jei sergate širdies nepakankamumu, inkstų ar kitomis sunkiomis ligomis – dėl skysčių kiekio būtina pasikonsultuoti su gydytoju.

Svarbu žinoti, kad troškulys nėra dehidratacijos požymis. Jis atsiranda tik tada, kai trūksta 0.5-1 litro vandens. Jei skysčių trūksta daugiau- troškulio nejaučiame. Taigi galvoti, kad „man skysčių nereikia, nes organizmas neprašo“ – klaidinga.

Faktinė kiekvieno žmogaus norma priklauso nuo jo valgomo maisto (kiek valgo šviežių daržovių, vaisių, kiek kepto maisto ir pan.), svorio, fizinio aktyvumo, sveikatos būklės bei aplinkos veiksnių. Taigi norma – individuali. Kaip sužinoti kiek faktiškai Jums reikia skysčių mokomės „Sulieknėk sveikai“ programos metu.

Jums asmeniškai* rekomenduojamas vandens kiekis per dieną
Skaičiuoti
  • Vaida Kurpienė

    Tel. +370 614 77992
    El. p. registracija@sulieknek.lt
    Skype sulieknek.sveikai

  • Facebook

  • Instagram