Dalinuosi grikių košės su sūriu RECEPTU. Puikus būdas skaniai ir maistingai pradėti rytą. Grikiai ir kietasis sūris – tobulas derinys. Mano šešiametis sūnus tikriausiai visas košes galėtų valgyti su šiuo sūriu. Kietojo sūrio didelis privalumas, kad lyginant su kitais sūriais, jo skonis – intensyvus. Tai reiškia, kad sūrio reikia mažai, o skonio gauni daug! Dar labiau jį atskleisti padeda tarkavimas smulkia tarka.
Grikių košė su kietuoju sūriu recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
No ratings yet
Pasiruošimas 12 val.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 12 val. 10 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 283 kcal

Ingredientai
  

  • 65 g grikių nekepintų
  • 20 g kietojo sūrio
  • 1 žiupsn. druskos

Paruošimas
 

  • Grikius užmerkiame nakčiai.
  • Ryte įberiame druskos, mažiau nei įprastai, nes jos natūraliai yra sūryje, ir vos grikiams užvirus, išjungiame ir dedame į lėkštę.
  • Užtarkuojame kietojo sūrio. Skanaus!

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 283kcal (14%)Angliavandeniai: 47gBaltymai: 13gRiebalai: 7gSočiosios riebalų rūgštys: 3gCholesterolis: 16mgNatris: 165mgKalis: 314mg (16%)Skaidulos: 7g (20%)Cukrūs: 1g (4%)Vitaminas A: 135µg (17%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 1µg (1%)Kalcis: 113mg (14%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 21µg (11%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 154mg (41%)Fosforas: 296mg (42%)Selenas: 9µg (16%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Augalinis
Gaminimo būdas: ​Virta
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!