Moliūguose gausu amino rūgšties – triptofanao, reikalingo gerai savijautai ir miegui. Triptofaną mūsų organizmas paverčia į serotoniną, kitaip dar vadinamą geros nuotaikos hormonu. Šio hormono ypatingai trūksta tamsiuoju metų laiku.
Karštos moliūgo ir krevečių salotos recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 15 min.
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 182 kcal

Ingredientai
  

  • 150 g moliūgo
  • 70 g lapinių salotų
  • 70 g krevečių
  • 50 g ridikėlių
  • lydyto sviesto kepimui
  • druskos pagal skonį
  • pipirų pagal skonį
  • česnako pagal skonį

Paruošimas
 

  • Moliūgą ir ridikėlius supjaustome.
  • Į įkaitintą keptuvę sudedame daržoves, apkepame.
  • Kartu sudedame krevetes, viską pagardiname prieskoniais ir dar šiek tiek pakepame.
  • Į lėkštę sudedame salotas ir keptas daržoves.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 182kcal (9%)Angliavandeniai: 15gBaltymai: 12gRiebalai: 9gSočiosios riebalų rūgštys: 5gPolinesotieji riebalai: 1gMononesotieji riebalai: 2gTransriebalai: 0.3gCholesterolis: 110mgNatris: 526mgKalis: 886mg (44%)Skaidulos: 3g (9%)Cukrūs: 6g (24%)Vitaminas A: 19247µg (2406%)Vitaminas B6: 0.3mg (21%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 24mg (30%)Vitaminas D: 0.1µg (2%)Vitaminas E: 3mg (25%)Vitaminas K: 75µg (100%)Kalcis: 110mg (14%)Varis: 0.4mg (40%)Folio rūgštis: 145µg (73%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 0.4mg (20%)Magnis: 49mg (13%)Fosforas: 272mg (39%)Selenas: 22µg (40%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Salotos, Vakarienei
Dieta: Diabetui, Be glitimo
Gaminimo būdas: Keptuvėje
Recepto ir nuotraukos autorė Raminta
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!