Sudėtinės dalys pagal porcijų dydžius
Maža porcija Vidutinė porcija Didelė porcija Didelė porcija intensyviai sportuojantiems
Produktai-sudėtinės dalys Svoris,g Svoris, g Svoris,g Svoris, g
Miežinės kruopos 60 65 75 80
Agurkas 50 50 60 80
Druska 0,5 1 2 2
Kcal 223 241 278 298

Gaminimo žingsniai:
1. Perplauname miežių kruopas šaltu vandeniu ir užmerkiame, kad brinktų per naktį. Taip grūdai pradeda dygimo procesą ir tampa vertingesni, o ryte gaminimo laikas trumpesnis.
2. Ryte pakeičiame vandenį ir grūdus kartu su vandeniu (orientacinis santykis 1:2 – mėgstantiems biresnę košė ir 1:3- skystesnę) užverdame.
3. Vos užvirus išjungiame ir paliekame brinkti, nemaišome. Kiek laiko truks brinkimas, priklausys nuo gaminamų porcijų kiekio, puodo ir viryklės tipo. Orientacinis laikas apie 30 min. Kruopos turi išlikti kramtomos konsistencijos.
3. Pagamintą košę pagardiname agurku bei druska (pagal skonį).
Skanaus!