Miežinės kruopos Lietuvoje parduodamos skaldytos. Jos būna dviejų rūšių – smulkaus ir stambaus skaldymo. Rinkitės stambesnio skaldymo miežines kruopas – jos sotesnės, nors kalorijų turi tiek pat, kiek ir smulkesnės. Be to, stambiau skaldytose kruopose šiek tiek daugiau ir mums būtinų maistinių skaidulų.

Miežinė košė – sudėtinės dalys pagal porcijų dydžius
Maža porcija Vidutinė porcija Didelė porcija
Produktai – sudėtinės dalys Svoris Svoris Svoris
Sausos miežinės kruopos 50g 75g 90g
Pesto padažas 12g 14g 20g
Druska 0.5g 0.5g 1g
Kcal porcijai: 229 329 407
Baltymai: 5 7.5 9
Angliavandeniai: 40.3 60 72.4
Riebalai: 5 6 8.5

Miežinė košė – gaminimo žingsniai:
1. Vakare
kruopas nuplaukite po tekančiu vandeniu ir užmerkite. Kas mėgstate skystesnę košę santykis kruopų ir vandens turėtų būti 1:3, o kas mėgstate biresnę 1:2.
2. Ryte kruopas užvirkite, išjunkite virykle ir palikite brinkti, maišyti nereikia. Po pusvalandžio miežinės kruopos bus tinkamos valgyti.
3. Patiekę ant stalo įsidėkite po 1/2 arbatinio šaukštelio Pesto padažo.
Svarbu: jei esate alergiški pieno produktams Pesto padažo taip pat negalite vartoti, nes jame yra kieto sūrio, dažniausiai parmezano.
Nuotrauka iš čia