Porcijų kiekis  1, Kcal 355
Šiai miežių kruopų košei, kurį valgiau pietums, man prireikė:
50 g miežinių kruopų
200 g  žaliųjų žirnelių (šviežių ar šaldytų)
1 g druskos,
0,5 g pipirų, jei norisi.
Gaminti paprasta:
1. Kruopas užmerkiu iš vakaro ir ryte tik užverdu ir išjungiu. Jos tinkamiausios, kai valgai ir dar galima kramtyti. Jokiu būdu nepervirkite.
2. Suberkite žirnelius, prieskonius ir valgykite 🙂
Patarimas: visada virdami ragaukite ir tiksliai žinosite, kada išjungti. Svarbu nepervirti.
Ar kruopos yra jūsų kasdienis maistas? Ne? O kodėl? reguliarus jų vartojimas mažina nutukimo, širdies ir kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto, storosios žarnos vėžio riziką, gerina žarnyno veiklą ir bendrą savijautą. Kruopose yra daug maistinių skaidulų, kurios mažina gliukozės, cholesterolio kiekį, žarnyne suriša medžiagų apykaitos metu susidariusias nuodingas medžiagas ir padeda ja pašalinti iš organizmo, gerina maisto slinkimą virškinamuoju traktu ir saugo nuo vidurių užkietėjimo.
Miežių kruopos gali būti Jūsų pusryčių ar pietų alternatyva kitoms košėms ar kruopoms. Kodėl miežių kruopas verta valgyti? Nes nedaug riebalų ir pakankamai daug ląstelienos lyginant su kitomis kruopomis. Taip pat turi mineralinių medžiagų bei vitaminų B1, B2 ir B3.
Kai kurių grūdų košių reikia vengti, nes jos per greitai pasisavinamos, reiškia labai greitai turite išnaudoti gautas kalorijas ir sukelia alkį. Nepiktnaudžiaukite užpilamomis košėmis, greito paruošimo košėmis, dribsniais, kukurūzų bei manų kruopomis.
Skanaus kruopiaujantiems.
Rojaus daržo sodininkė Lilė 🙂