Ar kruopos yra jūsų kasdienis maistas? Ne? O kodėl?

Reguliarus jų vartojimas mažina nutukimo, širdies ir kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto, storosios žarnos vėžio riziką, gerina žarnyno veiklą ir bendrą savijautą. Kruopose yra daug maistinių skaidulų, kurios mažina gliukozės, cholesterolio kiekį, žarnyne suriša medžiagų apykaitos metu susidariusias nuodingas medžiagas ir padeda ja pašalinti iš organizmo, gerina maisto slinkimą virškinamuoju traktu ir saugo nuo vidurių užkietėjimo.

Miežių kruopos gali būti Jūsų pusryčių ar pietų alternatyva kitoms košėms ar kruopoms. Kodėl miežių kruopas verta valgyti? Nes nedaug riebalų ir pakankamai daug ląstelienos lyginant su kitomis kruopomis. Taip pat turi mineralinių medžiagų bei vitaminų B1, B2 ir B3.Kai kurių grūdų košių reikia vengti, nes jos per greitai pasisavinamos, reiškia labai greitai turite išnaudoti gautas kalorijas ir sukelia alkį. Nepiktnaudžiaukite užpilamomis košėmis, greito paruošimo košėmis, dribsniais, kukurūzų bei manų kruopomis.

Miežių kruopos su žirneliais

Nuotrauka pasidalino Jolanta Kardelytė.
00 balsų
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 20 min.
Iš viso 25 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Išeiga 1 porcija
Kalorijos 355 kcal

Ingredientai
  

  • 50 g miežinių kruopų
  • 200 g žaliųjųi žirnelių švieži ar šaldyti
  • 1 g druskos
  • 0,5 g pipirų jei norisi

Paruošimas
 

  • Kruopas užmerkti iš vakaro ir ryte tik užverti ir išjungti. Jos tinkamiausios, kai valgai ir dar galima kramtyti. Jokiu būdu nepervirkite.
  • Suberkite žirnelius, prieskonius ir valgykite. Patarimas: visada virdami ragaukite ir tiksliai žinosite, kada išjungti. Svarbu nepervirti.

Maistinė vertė

Kalorijos: 355kcal
Išbandėte šį receptą?Let us know how it was!
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Diabetic, Be glitimo, Augalinis
Gaminimo būdas: ​Virta
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!