Avižos naudingos dėl savo cheminės sudėties. Jose gausu daug svarbių žmogui mineralų ir vitaminų. Tai kalis, fosforas, magnis, cinkas, chromas, kobaltas, geležis, fluoras,jodas, vitaminai A, E, B1, B2, B6, P.
Minkšta avižinių dribsnių duona su varške – be glitimo recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
4.825 balsų
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 50 min.
Iš viso 1 hour
Kategorija Pietums, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 12 porcijos
Porcijoje 179 kcal

Ingredientai
  

  • 500 g varškės 9 proc. riebumo
  • 250 g avižų dribsnių
  • 3 kiaušinių
  • 90 g saulėgrąžų,  galima dėti moliūgų, sezamų sėklų
  • žiupsn. druskos

Paruošimas
 

  • Visus ingredientus sumaišome kartu.
  • Tešlą pilame į kepimo formą ir kepame iki 180°C laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 50 min.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 179kcal (9%)Angliavandeniai: 17gBaltymai: 10gRiebalai: 8gSočiosios riebalų rūgštys: 2gPolinesotieji riebalai: 2gMononesotieji riebalai: 3gTransriebalai: 1gCholesterolis: 48mgNatris: 172mgKalis: 182mg (9%)Skaidulos: 3g (9%)Cukrūs: 2g (8%)Vitaminas A: 121µg (15%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 1mg (1%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 3mg (25%)Vitaminas K: 1µg (1%)Kalcis: 57mg (7%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 34µg (17%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 58mg (15%)Fosforas: 223mg (32%)Selenas: 17µg (31%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pietums, Pusryčiams
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: Orkaitėje
Recepto ir nuotraukos autorė Daniela Jonaitienė
4 26 votes
Patiko? Įvertinkite!