Sveika mityba pagal Vaidą Kurpienę tai ne kraštutinumai, o gebėjimas pasirinkti geriausią variantą iš esamų.
Pavasarį obuoliai tampa pavytę ir nebe tokie skanūs. Be to, kartais tiesiog norisi pasimėgauti saldumynu pirmoje dienos pusėje.
Tam puikiai tiks ypatingai sveikas obuolių desertas. Iš keptų obuolių gausite ypač gerai pasisavinamų pektinų, apie cinamono naudą jau plačiai rašiau ne kartą, jis gerina kasos darbą ir mažina saldumynų potraukį, o ispaninio šalavijo (čija) sėklos – įvairių antioksidantų bei Omega 3 šaltinis.  
Porcijų kiekis: 1, Kcal 138
Obuolių užkandėlė – sudėtinės dalys:
150 g nuluptų obuolių
10 g čija (chia) sėklų – ispaninio šalavijo sėklos
1 g cinamono
Obuolių užkandėlė – gaminimo žingsniai:
1. Obuolius nulupame, supjaustome storomis skiltelėmis ir kepame keptuvėje be riebalų kol lengvai ”pasileidžia”.
2. Ant minkštos masės užbarstome cinamoną ir čija sėklas. Gerai išmaišome.
3. Palaukiame 15 minučių, kol sėklos išbrinks.
Skanaus

0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!