Dar vienas puikus pasirinkimas pusryčių paįvairinimui. Patiekalas ne tik suteiks jėgų dienos pradžiai, bet ir puikiai pažadins savo spalvomis.
Soros garsėja vitaminais A ir E, kurių kitose kruopose arba labai mažai, arba visai nėra. Šie vitaminai vadinami antioksidantais, apsaugančiais ląsteles nuo pražūtingo laisvųjų radikalų poveikio.
Sorų kruopų košė su keptomis morkų juostelėmis recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 12 val.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 12 val. 10 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 276 kcal

Ingredientai
  

  • 50 g sorų kruopų
  • 40 g paprikos
  • 30 g morkų
  • 5 g linų sėmenų maltų
  • lydyto sviesto kepimui

Paruošimas
 

  • Kruopas perplauname, kol vanduo tampa skaidrus, paliekame nakčiai brinkti.
  • Soras užverdame ir paliekame brinkti apie 10 min.
  • Morkas supjaustome ar sutarkuojame plonomis juostelėmis.
  • Apkepame lydytame svieste.
  • Kruopas tiekiame su šviežiomis paprikomis ir apkeptomis morkomis.
  • Patiekalą pabarstome maltais linų sėmenimis.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 276kcal (14%)Angliavandeniai: 43gBaltymai: 7gRiebalai: 8gSočiosios riebalų rūgštys: 3gPolinesotieji riebalai: 3gMononesotieji riebalai: 2gTransriebalai: 1gCholesterolis: 11mgNatris: 62mgKalis: 320mg (16%)Skaidulos: 7g (20%)Cukrūs: 3g (12%)Vitaminas A: 6389µg (799%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas B12: 1µg (40%)Vitaminas C: 53mg (66%)Vitaminas D: 1µg (20%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 7µg (9%)Kalcis: 31mg (4%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 71µg (36%)Geležis: 2mg (14%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 85mg (23%)Fosforas: 197mg (28%)Selenas: 3µg (5%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Vegan, Augalinis
Gaminimo būdas: ​Virta
Recepto ir nuotraukos autorė Audronė Mackevičienė

5 3 votes
Patiko? Įvertinkite!