Sveikas ir maistingas sumuštinis su daržovėmis. Paragaukite ir įvertinkite patys ;) Tikrai patiks.
Sumuštiniai su brokoliais ir pomidorais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
No ratings yet
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 5 min.
Iš viso 15 min.
Kategorija Pusryčiams, Sumuštiniai
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 299 kcal

Ingredientai
  

  • 1 riekės duonos pilno grūdo, bemielės, ruginės
  • 1 avokado
  • 1 pomidoro
  • 1 brokolio
  • druskos pagal skonį
  • pipirų pagal skonį
  • citrinos sulčių pagal skonį

Paruošimas
 

  • Avokadą sutriname šakute, tepame ant pilno grūdo, bemielės, ruginės duonos.
  • Brokolį užpilame verdančiu vandeniu, palaikome 4 min.
  • Nuplauname brokolį su šaltu vandeniu.
  • Susmulkiname pomidorą, sumaišome su brokoliu, pabarstome druska, pipirais, apšlakstome citrinos sultimis.
  • Viską sudedame ant duonos riekės.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 299kcal (15%)Angliavandeniai: 39gBaltymai: 8gRiebalai: 16gSočiosios riebalų rūgštys: 2gNatris: 212mgKalis: 1040mg (52%)Skaidulos: 13g (37%)Cukrūs: 8g (32%)Vitaminas A: 1178µg (147%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 119mg (149%)Vitaminas E: 3mg (25%)Vitaminas K: 74µg (99%)Kalcis: 99mg (12%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 158µg (79%)Geležis: 3mg (21%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 70mg (19%)Fosforas: 163mg (23%)Selenas: 9µg (16%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pusryčiams, Sumuštiniai
Dieta: Augalinis
Gaminimo būdas: Šviežia
Nuotrauka: Natalijos
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!