Pilno grūdo, ruginė, bemielė duona, avokadas, keptas burokėlis, agurkas. Ko daugiau reikia sveikiems pusryčiams?
Sumuštinis su avokadu, keptu burokėliu ir agurku recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
No ratings yet
Pasiruošimas 5 min.
Gaminimas 5 min.
Iš viso 10 min.
Kategorija Pusryčiams, Sumuštiniai
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 362 kcal

Ingredientai
  

  • 1 riekės duonos visagrūdės, bemielės
  • 1 avokado
  • 1 burokėlio kepto orkaitėje
  • 1 agurko
  • gražgarsčių (rukolos) pagal skonį
  • kanapių sėklų lukštentų, pagal skonį

Paruošimas
 

  • Supjaustytas arba sutrintas šakute avokadas sudedamas ant pilnagrūdės, bemielės duonos.
  • Ant viršaus dedama kepto orkaitėje burokėlio, agurko.
  • Pabarstome lukštentų kanapių sėklų, gražgarsčių.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 362kcal (18%)Angliavandeniai: 43gBaltymai: 11gRiebalai: 18gSočiosios riebalų rūgštys: 3gNatris: 289mgKalis: 1362mg (68%)Skaidulos: 14g (40%)Cukrūs: 17g (68%)Vitaminas A: 347µg (43%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 25mg (31%)Vitaminas E: 2mg (17%)Vitaminas K: 39µg (52%)Kalcis: 106mg (13%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 318µg (159%)Geležis: 4mg (29%)Manganas: 1mg (50%)Magnis: 105mg (28%)Fosforas: 261mg (37%)Selenas: 9µg (16%)Cinkas: 2mg (20%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Pusryčiams, Sumuštiniai
Dieta: Augalinis
Gaminimo būdas: Orkaitėje, Šviežia
Nuotrauka: Inos Šv
0 0 votes
Patiko? Įvertinkite!