Svarainių sultys puikiai gali pakeisti citrinų.
Svarainių sultys recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
5 iš 1 balso
Pasiruošimas 10 min.
Gaminimas 10 min.
Iš viso 20 min.
Kategorija Padažai, Sriuba
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 57 kcal

Ingredientai
  

  • 100 g svarainių

Paruošimas
 

  • Pasiruoškite šviežiai nuskintus svarainius: nuplaukite, nusausinkite.
  • Išspauskite jų sultis. Idealu svarainių sultis išspausti kuo greičiau nuo nuskynimo. Idealu ne gardinti cukrumi, o sušaldyti ir taip išlaikyti vitaminus. Pavyzdžiui, šaldymui skirtuose maišeliuose. Dar patogiau – ledukų formelėse ar ledukams šaldyti skirtuose maišeliuose.
  • Esant poreikiui išsiimkite po kubelį. Naudokite kur tik reikės rūgštelės ir aromato: salotų padažams, sriuboms bei troškiniams, mėsos marinavimui ar į sveikus desertus.

Pastaba

Beje, šios sultys rekomenduojamos sergantiems dermatitu ir dilgėline vietoje citrinos. Mitybos planas sergantiems dermatitu >>>

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 57kcal (3%)Angliavandeniai: 15gBaltymai: 1gRiebalai: 1gSočiosios riebalų rūgštys: 1gPolinesotieji riebalai: 1gMononesotieji riebalai: 1gNatris: 4mgKalis: 197mg (10%)Skaidulos: 2g (6%)Vitaminas A: 40µg (5%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 15mg (19%)Kalcis: 11mg (1%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 3µg (2%)Geležis: 1mg (7%)Magnis: 8mg (2%)Fosforas: 17mg (2%)Selenas: 1µg (2%)Cinkas: 1mg (10%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Padažai, Sriuba
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: Šaldiklyje, Šviežia
Nuotrauka Gintarė Variakojytė Kutrienė iš FB grupės Sveika mityba Vaida Kurpienė
5 2 votes
Patiko? Įvertinkite!