Sushi (suši) - vienas iš mėgstamiausių mūsų šeimos patiekalų. Juos galėtumėme valgyti kas dieną. Žinoma, mėgautis tradiciniais, su baltais ryžiais, nėra sveika, tad tenka dažnai suktis iš padėties ir gaminti savo. Čia įsijungia fantazija. Jos dėka - skonių variacijos neaprėpiamos. Galima daryti su juodais laukiniais ryžiais, bolivine balanda, burnočio kruopomis ir daržovėmis, paukštiena ar žuvimi su smulkintais žalumynais. Visi variantai tinkami ir skanūs. Pabandykite, pasigaminkite ir jūs bei išsirinkite savo mėgiamą variantą.
Sveikuoliški sushi (suši) be ryžių recepto įvertinimas. Išbandei? Kviečiame įvertinti:
00 balsų

Ingredientai
  

  • 2 Nori dumblių lakstai
  • Šiaudeliais pjaustytas agurkas
  • Šiaudeliais pjaustytas mėlynas kopūstas
  • Šiaudeliais pjaustyta morka
  • Šiaudeliais pjaustyta saldžioji paprika
  • Keptas baklažanas, pjaustytas ilgomis riekelėmis
  • Vakarykštė vištiena
  • Vasabi ir sojos padažas

Paruošimas
 

  • Visas daržoves, išskyrus baklažaną, supjaustome ilgomis ir plonomis juostelėmis.
  • Vištiena pjaustome stambiais pailgas gabaliukais.
  • Imame nori lakštą, ant jo sudedame pjaustytas daržoves bei vištieną ir susukame į 'cigarą'.
  • Paliekame pastovėti 5-10 ir minučių ir pjaustome norimo storio gabaliukais.
  • Valgome vienus arba su vasabi ir sojos padažu.
  • Skanaus!

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Let us know how it was!
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: Šviežia
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!