Lietuviai ypatingai dažnai pietums ir vakaienei renkasi mėsą, tačiau tai neigiamai atsiliepia jų sveikatai ir savijautai, teigia sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė. Ji rekomenduoja mėsą dažniau keisti žuvimi bei jos gėrybėmis. Bet ir čia galimi įvairūs pasirinkimai. Jei norisi karšto pateikalo geriausia rinktis liesą baltą žuvį, pavyzdžiui lydeką, menkę, doradą ar jūros gėrybes, produktus, kurie yra sotūs, ir turi daug baltymų.„Kai iškepa pateiktu su citrina, prieš valgant išspausti citrinos sulčių ;) valgiau su šviežių neapdorotų burokėlių salotomis. Labai labai skanu ;)“ rašo nuotraukos autorė Julija Ivanauskienė. Ji gamino doradą. O Jūs ar mėgstate žuvį, savo pastebėjimus parašykite komentaruose.
Žuvis arba jūros gėrybės su daržovėmis recepto įvertinimas. Išbandei? Kviečiame įvertinti:
00 balsų
Kategorija Pietums, Vakarienei
Išeiga 1 porcija
Kalorijos 294 kcal

Ingredientai
  

  • 250 g šviežios menkės filės gabaliukų (nuotraukoje dorada)
  • 70 g žaliųjų žirnelių ankštys
  • 120 g cukinija (0,5 vnt.)
  • 80 g paprikos
  • Gali būti ir kitos daržovės, kurios tinka kepti ant grilio. Pavyzdžiui, baklažanas, svogūnas, morkos.

Paruošimas
 

  • Daržoves supjaustome šiaudeliais.
  • Pakepame žuvį ant grilio. Puikiai tinka ir elektrinis nedidelis prietaisas, pasidedamas ant darbastalio. Kitas variantas – orkaitės grotelės. Likus kelioms minutėms iki pabaigos kepimo beriame ant grilio daržoves. Ir kartu dar šiek tiek pakepame. Skaniausia ir sveikiausia, kai daržovės išlieka traškios.
  • Paskaniname aštresniu čili padažu arba pašlakstome švelnesniais Teryaki ar sojos padažais. Galima citrinos sultimis. Skanaus.

Maistinė vertė

Kalorijos: 294kcal (15%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Let us know how it was!
Kategorija: Pietums, Vakarienei
Dieta: Diabetic, Be glitimo
Gaminimo būdas: Grilis
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!