Labai greitai paruošiama ir skani košė. Išbandykite.
Avižinė košė su brokoliu, svogūnų laiškais ir pomidorais recepto įvertinimas. Išbandėte? Kviečiame įvertinti:
51 balso
Pasiruošimas 12 val.
Gaminimas 30 min.
Mirkymas 12 val.
Iš viso 1 d 30 min.
Kategorija Košės, Pusryčiams
Virtuvė Europietiška
Išeiga 1 porcijos
Porcijoje 279 kcal

Ingredientai
  

  • 65 g avižų grūdų
  • 50 g brokolio
  • 50 g vyšninių pomidorų
  • 20 g svogūnų laiškų

Paruošimas
 

  • Vakare perplauname avižų kruopas šaltu vandeniu ir užmerkiame, kad brinktų per naktį. Taip grūdai pradeda dygimo procesą ir tampa vertingesni, be to, ryte gaminimo laikas trumpesnis.
  • Ryte pakeičiame vandenį, ir grūdus kartu su vandeniu (orientacinis santykis 1:2) bei druska, užverdame.
  • Verdame 2-3 minutes, tada paliekame brinkti. Kiek laiko truks brinkimas priklausys nuo gaminamų porcijų kiekio, puodo ir viryklės tipo. Orientacinis laikas 20-30 minučių. Kruopos turi išlikti kramtomos konsistencijos.
  • Keptuvėje šiek tiek apkepiname brokolį ir supjaustytus svogūnų laiškus.
  • Į paruoštas avižų kruopas dedame apkepintą brokolį su svogūnu, supjaustome vyšninius pomidorus, barstome mėgiamais prieskoniais ir skanaujame. Skanaus.

Maistinė vertė (vienai porcijai)

Kalorijos: 279kcal (14%)Angliavandeniai: 51gBaltymai: 11gRiebalai: 5gSočiosios riebalų rūgštys: 1gNatris: 26mgKalis: 567mg (28%)Skaidulos: 9g (26%)Cukrūs: 3g (12%)Vitaminas A: 927µg (116%)Vitaminas B6: 1mg (71%)Vitaminas C: 55mg (69%)Vitaminas E: 1mg (8%)Vitaminas K: 97µg (129%)Kalcis: 72mg (9%)Varis: 1mg (100%)Folio rūgštis: 73µg (37%)Geležis: 3mg (21%)Manganas: 3mg (150%)Magnis: 106mg (28%)Fosforas: 312mg (45%)Selenas: 20µg (36%)Cinkas: 3mg (30%)

Maistinės vertės duomenys paskaičiuot remiantis Spoonacular API duomenų baze.

Išbandėte šį receptą?Parašykite kaip sekėsi, pasidalinkite savo patirtimi.
Kategorija: Košės, Pusryčiams
Dieta: Be glitimo
Gaminimo būdas: Keptuvėje, ​Virta
Nuotraukos autorė: Raminta
0 0 vote
Patiko? Įvertinkite!