Metant svorį moteris dažnai kankina klausimas kaip išlaikyti krūtinės dydį. Ar tai įmanoma atsakys sveikos mitybos specialistė Vaida Kurpienė.

Krūtinė sudaryta daugiausia iš riebalinio audinio, taigi pilnėjant didėja ir krūtinės apimtys, o lieknėjant ji mažėja. Nėra būdo, kaip žymiai numesti svorį, išlaikant krūtinės apimtis, atsiminkite, kai svėrėte mažiau ir liemenėlės dydis buvo mažesnis.

Vaida Kurpienė skatina išgirdus šį atsakymą nenusiminti ir nenuleisti rankų. Jei planuojate mesti svorį iš karto pradėkite rūpintis krūtinės stangrinimu. Krūtinė bus neišvengiamai mažesnė, bet dailios formos. Pastangos tikrai bus vertos gauto rezultato.

6 patarimai padėsiantys išlaikyti stangrią krūtinę

Pirma krūtinės stangrinimo taisyklė – lieknėti lėtai, numesti apie 1% nuo kūno svorio per savaitę. Tokiu atveju odai duodate laiko susitraukti.

Antra, ne mažiau svarbi taisyklė – subalansuota mityba. Turite gauti pakankamai vitamino C, skatinačio kalogeno gamybą, nesočiųjų riebalinių rūgščių bei kitų odai būtinų maistinių medžiagų.

V. Kurpienė dalinasi klienčių patirtimi. Programos dalyvės, ne pirmą kartą lieknėjančios, pastebėjo, kad lieknėjant subalansuotai maitinantis ne tik jaučiasi energingesnės, bet ir viso kūno oda yra žymiai stangresnė, nei lieknėjant laikantis dietos.

Ji taip pat primena, kad labai svarbi ir Jūsų laikysena. Tiesiai stovint ar sėdit Jūsų krūtinės apimtis nepasikeis, bet vizualiai atrodys didesnė. Be to, pagerės kraujotaka krūtinės srityje. Atsistokite prieš veidrodį šonu ir pasižiūrėkite kaip atrodote nuleidusi pečius ir kaip išsitiesusi. Vaizdas jus nustebins.

Norint sustangrinti krūtinę puikiai tinka rytinis ir vakarinis dušo ritualas. Pamasažuokite krūtinę kelias minutes stipria vandens srove sukamaisiais judesiais. Puikiai odą stangrina kontastinis dušas, tik ne kiekviena tam ryžtasi, o vertėtų. Krūtinę galima masažuoti ir minkštu šepečiu. Svarbiausia suaktyvinti poodinę kraujotaką. Taip pat svarbus ir reguliarumas. Masažas būtinas bent kas antrą dieną.

Krūtinę didinantys kremai nėra veiksmingi, tačiau krūtinės odą būtina drėkinti bei maitinti. Rūpintis šios zonos oda reikia lygiai taip pat, kaip prižiūrite veido ar kaklo odą.

Sveikos mitybos specialistė akcentuoja, kad ne mažiau svarbi priemonė krūtinės stangrinimui yra mankšta. Būtina stiprinti raumenis po krūtimis bei visos viršutinės kūno dalies raumenis. Taip krūtinė atrodys iškilesnė, pagerės kraujotaka. Tik žinoma, nepersistenkite.